Mariette Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei! Jeg har hatt en Tundra 1555s (den som tydeligvis ikke eksisterer lenger på sidene til PSData) i omtrent halvannet år nå, og for ca. et halvt år siden gikk hengslet til skjermen i stykker. Sendte den inn til reparasjon og fikk samme laptopen tilbake, og samme feil dukket opp igjen etter en måned. Alt var helt løst. Sendte den inn til reparasjon nok en gang og fikk tilbake en laptop med ny ramme rundt skjermen og tastaturet. Dette har nå holdt i et par måneder, frem til for noen dager siden, da jeg oppdaget at hengslet til skjermen har gått i stykker en tredje gang. Tredje gang på et halvt år. Jeg er lei og vil ha pengene mine tilbake, eller i det minste en ny PC (siden pengene tilbake sikkert er litt vanskelig å få til). Har sendt dem en mail, men jeg regner med at det er ferieavvikling som gjør at jeg enda ikke har fått svar på den. Så lurte jeg på: er det noen her som har hatt samme problemer med Tundra-laptoper? Kan jo umulig bare være min som oppfører seg grettent, da jeg har behandlet den pent. Lenke til kommentar
Cleeves Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Du får stå på ditt om at når produktet må repareres for 4. gangen for samme feil har du rett til å heve kjøpet, du må alstå ødelegge den enda en gang. Bli evt. enige om en ny PC mot et lite mellomlegg Endret 22. juli 2005 av Cleeves Lenke til kommentar
Plasmaboy Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 hmm, 1555 er en laptop som selges/solgte fra en mengde nettbutikker. Har vært en meget populær modell. Har ikke hørt om at dette skulle være et problem. Vil nok heller tro at her er det brukeren som er uforsiktig. Sprekt gjort av PS å fikse denne feilen gratis. Merkelig at "alltid" så er brukeren uskyldig. Mitt råd er å være litt mere forsiktig og ikke tro at en laptop skal tåle alt Lenke til kommentar
Mariette Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Hva mener du er uforsiktig bruk? Etter min mening må en laptop tåle å bli brukt mens den er på fang/står på bord/står støtt generelt. Den må da også tåle å bli fraktet forsvarlig rundt i en laptopsekk eller plasseres med lukket lokk på stødige steder. Har ikke mistet den i gulvet eller vært uforsiktig på noen måte sånn sett, den ser jo ut som den er pent brukt, bortsett fra at hengsler løsner til stadighet (og akkurat det aner ikke jeg hvordan jeg skal ha klart på egen hånd.) Endret 24. juli 2005 av Mariette Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Tror det skal ordne seg, siden den har vært inne 3 ganger for akkurat samme sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå