Howard Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det ble i dag klart at nettverksgiganten Cisco kjøper opp den danske multimediaprodusenten Kiss. Kjøpesummen oppgis til omlag 400 millioner norske kroner. Les mer Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 KRISE! Nå blir sikkert DP-678 skrinlagt Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Produktene blir sikkert dyrere ihvertfall. Få kjappe meg å skaffe den 1500 spillern. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 JoohoO!!... Gossh... Får nesten bestille en da..! Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Har Kiss forbedret seg de siste årene? Det jeg husker fra noen år tilbake var en endeløs strøm av billig juggel laget av pc-deler med amatørmessig skrevet firmware og elendig osd. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det jeg husker fra noen år tilbake var en endeløs strøm av billig juggel laget av pc-deler med amatørmessig skrevet firmware og elendig osd. WTF? Og hvordan føles det å vær'levendehvordan føles det å bare sveve med og hvordan føles det å vær'levende jo takk, så lenge jeg holder hodet over vannet Lenke til kommentar
G Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 KRISE!Nå blir sikkert DP-678 skrinlagt Hva slags funksjoner har den enheten? Hvorfor tror du den kan bli skrinlagt? Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Kort fortalt: HDTV opptak HDMI WLAN DVD +- brenner Langt fortalt: Plays DVD, WMv9 fi les (SD/HD), DivX (SD/HD), MPEG-4, Nero Digital (SD/HD), IP-Television (H.264 SD/HD), MP3, Ogg Vorbis, Jpeg pictures •Video On Demand, Digital Right Management •FTP Access to Hard Disk •Ethernet and Wireless Connection •KiSS Online VIDEO OUTPUTS Composite Video S-Video HD Component Video HDMI SCART 12V Trigger in Trigger out AUDIO OUTPUTS Analog Stereo Digital Stereo Coaxial Stereo INPUTS Wi-Fi Antenna Ethernet USB2 Stereo minijack -----Kilde: ---------------------------------------------------- www.mpeg-playcenter.com/forumpics/kiss/next-gen.pdf Edit: Hvorfor jeg tror den blir skrinlagt? Jeg tror Cisco raider KISS etter kompetanse for å komme sterkere inn på multimediasiden med LinkSys produktene sine. For dem blir det litt på siden å bruker spenn på utvikling av HDTV opptakere. Håper jeg tar feil! Endret 24. juli 2005 av Millmax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå