Gå til innhold

Dama skal ha bærbar

Anbefalte innlegg

Acer 3002 er den peneste ultraportable på markedet IMO. Meget tynn og lett, umulig å høre om den er på også :)

Acer 3002 er ultraportabel..? Vel..

med en vekt på 2.9kg er det IKKE en ultraportabel...da må vi nok ned i <2.0kg...

(noen regner sågar utraportabel som < 1.5KG også da...men det blir en smakssak)

en Asus A3L fra komplett til 8000 er en vell så god konkurrent til den ACER pc'en...og da med marginalt mindre vekt.

(selv om jeg ville anbefalt en ekte ultraportabel, men det blir fort en 3-4 tusen mer enn de 8000 dere skulle betale..)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dama di vil garantert ha ibook 12"!, de aller fleste som klarer å finne på-knappen, klarer å sette seg inn i os x. størrelsen er ideel, ytelsen duger til det meste, stabiliteten er fantastisk, det samme er batteritid og støynivå.

etter jeg kjøpte ibook, bytta jeg ut den stasjonære med en ps2, fordi det eneste ibooken ikke duger til er spill...

Endret av marsLem
Lenke til kommentar
med en vekt på 2.9kg er det IKKE en ultraportabel...da må vi nok ned i <2.0kg...

(noen regner sågar utraportabel som < 1.5KG også da...men det blir en smakssak)

Og gjerne noe mindre enn 15" skjerm..

Den er portabel, men ikke ultraportabel. :)

Men sikkert en helt kurant maskin til den aktuelle bruken!

Lenke til kommentar
dama di vil garantert ha ibook 12"!, de aller fleste som klarer å finne på-knappen, klarer å sette seg inn i os x. størrelsen er ideel, ytelsen duger til det meste, stabiliteten er fantastisk, det samme er batteritid og støynivå.

etter jeg kjøpte ibook, bytta jeg ut den stasjonære med en ps2, fordi det eneste ibooken ikke duger til er spill...

iBook er knall, men vent på den oppdaterte versjonen, ifølge MacRumors er iBook 119 dager på overtid over gjennomsnitlig oppdateringssyklus, så en ny er nok rett rundt hjørnet! :D

Product: iBook

Last Release: October 19, 2004

Days Since Update: 277 (Average = 158)

Recommendation: Don't Buy - Updates soon

Special Notes: none.

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...