a.isaksen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 har kjøpt en brukt gummibåt ca 6 år gammel, en av ventilene gikk i stykker og eg må vit hvem som har produser den, for og få tak i ny ventil. er det noen som vet noe om denne gummibåten eller er det noen som har en? gummibåten heter : Scanko SPORTLINE ms-9 Lenke til kommentar
espkul Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 har kjøpt en brukt gummibåt ca 6 år gammel, en av ventilene gikk i stykker og eg må vit hvem som har produser den, for og få tak i ny ventil. er det noen som vet noe om denne gummibåten eller er det noen som har en? gummibåten heter : Scanko SPORTLINE ms-9 Ring til forhandlere, søk på nettet Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 har kjøpt en brukt gummibåt ca 6 år gammel, en av ventilene gikk i stykker og eg må vit hvem som har produser den, for og få tak i ny ventil. er det noen som vet noe om denne gummibåten eller er det noen som har en? gummibåten heter : Scanko SPORTLINE ms-9 Har du et bilde av den? Prøv å google det. Kan jo være at det er standar ventiler. Stikk innom ein Marina/Båtshappe og forhør deg der. Eventuelt ring til Maritim på Stoa, Arendal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå