hifgad Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Philip Glass! Truman show og Secret window (oh, johnny depp <3) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 johnny depp kan brenne. Udregelig fyr. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Haha, Johhny Depp er _KJEKK_ og _FLINK_ Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg klarer ikke å bli lei av musikken i Star Wars-filmene. John Williams er sjef. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 _NEI_ og _NEI_ Johnny Depp er noe av det kjekkeste som finnes av mannfolk, det er rett og slett ikke til a komme unna. Han er rett og slett heit. Oja, forresten, Don Davis er min favoritt, sammen med American Beauty-duden. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 _NEI_ og _NEI_ Johnny Depp er noe av det kjekkeste som finnes av mannfolk, det er rett og slett ikke til a komme unna. Han er rett og slett heit. Shitbull! han bruker mere sminke en kvinner. orker ikke diskutere det her engang, blir kvalm, men sikle på han du for alle del Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 skate4life kan snarest og med en gang slutte å spamme denne tråden med off topic diskusjoner. Hva du synes om Depp er uinteressant i denne sammenhengen. Dette handler om komponister, ikke skuespillere. Geir Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Noen som nevner James Bond-soundtracks her? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Noen som nevner James Bond-soundtracks her? De er jo helt fantastiske. Å lage årets Bond-Theme er like stort som å være årets Bond-pike. Mine favoritter er: - A View to a Kill (Duran Duran) - The Living Daylights (A-Ha) - Diamonds Are Forever (Shirley Bassey) - Goldeneye (Tina Turner, Bono & The Edge) - Tomorrow Never Dies (Sheryl Crow) Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Noen som nevner James Bond-soundtracks her? De er jo helt fantastiske. Å lage årets Bond-Theme er like stort som å være årets Bond-pike. Mine favoritter er: - A View to a Kill (Duran Duran) - The Living Daylights (A-Ha) - Diamonds Are Forever (Shirley Bassey) - Goldeneye (Tina Turner, Bono & The Edge) - Tomorrow Never Dies (Sheryl Crow) Mine favoritter må vel være Goldfinger (Shirley Bassey) Live and Let Die (Paul McCartney og The Wings) Nobody Does it Better (Carley Simon) The Living Daylights (A-HA) Og jeg HATER alle soundtrackene i Brosnan-filmene, skjønner ikke hvorfor alle sier at Goldeneye er så bra Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Duran Duran er overlegen. Duran Duran + Christopher Walken = best movie ever Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Duran Duran er overlegen. Duran Duran + Christopher Walken = best movie ever Du mener Worst Movie Ever....men begynner ikke vi å komme litt off-topic? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Har ikkje så mykje soundtrack. Lotr-triologien, City Of God, Kill Bill 1\2 og Reservoir Dogs. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Live and let die(?) er jo en bra sang da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå