icer Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Rams opp de beste fest musikkvideoene, bor på hybel og anlegget er koblet til DVD spiller eller data uansett så hvorfor ikke bare knuse på noen musikkvideoer når tv'n oftes er på alikevel når det er fest Eric Prydz - Call on Me Christian Walz - Wonderchild Southside Spinners - Luvstruck Uniting Nations - Out of Touch Akon - Lonely Blank & Jones - Beyond Time Bon Jovi - Livin On A Prayer Dj Tiesto - Eternity Dj Tiesto - Theme From Norefjell Dj Tiesto - Gouryella Lynyrd Skynyrd - Freebird Live 1977 (når det er musikere på festen Gitarronking på sitt verste) Metallica - Whiskey In The Jar Milk Inc - Never Again Milk Inc - Time Nickelback - Never Again Tenacious D - Tribute Tenacious D - Fuck Her Gently Velvet Revolver - Slither Velvet Revolver - Fall To Pieces Edit: Trapt -Headstrong Endret 22. juli 2005 av icer Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Killswitch Engaged - My Last Serenade Immortal - Call of the Wintermoon Mudvayne - Dig Knorkator - Ich lass mich klonen In Extremo - Vollmond Mushroomhead - Sun doesn't rise KoRn - Freak on a leash Ayumi Hamasaki - Angel's Song Busted - What I go to school for Cradle of Filth - Her ghost in the fog Cradle of Filth - No Time to Cry Kittie - Into the darkness Limahl - Neverending Story Tommy Seebach - Apache Lit - miserable Meshuggah - New Millenium Cyanide Christ Pain of Salvation - Ashes Rhapsody - Rain of a thousand flames Sir-Mix-Alot - Baby got back SOAD - Aerials SOAD - BYOB SOAD - Spiders The Mars Volta - L'Via L'Viaquez Weird Al - ca alt Happatai - Yatta Kai Tracid - Trance and Acid Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Bloodhound Gang - The Bad Touch Bloodhound Gang - The Ballad of Chasey Lain Weird Al Yankovic - Amish Paradise (LAN-Humor ) Daft Punk - One More Time (Tegnefilm m/ "Smurfer") De jeg kom på for øyeblikket Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 M.C Hammer - can't touch this Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 en fin snert på vorset; Aphex Twin - Come to Daddy Aphex Twin - Windowlicker Luke Vibert - I Love Acid Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 -prodigy-smack my bitch up -sum 41- hell song(artig dukkefilm -slipknot-spit it out(det at de parodierte The shinnig gjorde at musikk vidoen ble sensuret fra mtv på grunn av voldelige unndertoner) -KoRn - Freak on a leash -ramstein-kleine lust :!: de kommer jeg på i farta Lenke til kommentar
sixx Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 er det fest hva er vel ikek bedre enn karaoke med musikkvideo til...singstar haha...har aldri syntes noe om karaoke jeg da men var da en fest, å det ble hvertfall ikke dårligere stemning når singstar kom fram ...hehe Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Armand Van Helden - My My My :!: Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Guns n' Roses - welcome to the jungle Lenke til kommentar
knert Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Pantera - Cowboys from hell Blink 182 - All the Small things parodien som blink 182 gjør i all the small things er bare genial. ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Aphex Twins - Windowlicker Metallica - Whiskey In The Jar Nightwish - Crimson Tide\Deep Blue Sea aka Rolltide Gigi d'Agostino - The Riddle Gigi d'Agostino - Silencio Wamdue Project - King Of My Castle Mr. Oizo - Flat Beat Fremmed Rase - Råne Benny Benassi - Satisfaction Og når vi er overtrette og fulle: Backstreet Boys - Everybody og Aqua - Barbie Girl Lenke til kommentar
icer Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 har aldri syntes noe om karaoke jeg da men var da en fest, å det ble hvertfall ikke dårligere stemning når singstar kom fram ...hehe Bruker som oftest å vere sånn Lenke til kommentar
ratata Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 U96 - Das Boot <- genial Armand van Helden - MyMyMy Manowar - Warriors of the world Benny Bennassi - Satisfaction Ymse Fatboy Slim ++ Hugser ikkje alle i farten Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 eric prydes call on me Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 her er mine favoritter: Dimmu Borgir-Mourning Palace Dimmu Borgir-Spellbound Metallica-Whiskey In The Jar Mudvayne-Happy Mudvayne-Dig (Live og Studio) Sepultura-Roots Bloody Roots Sepultura-Arise Arch Enemy-We Will Rise Cradle Of Filth-Her Ghost In The Fog Cradle Of Filth-From Cradle To Enslaved Cradle Of Filth-Nymphetamine Hammerfall-Hearts On Fire Hammerfall-Blood Bound In Flames-Only For The Weak (min favorittvideo og sang) Satyricon-Mother North hadde en sikkelig fæl en før av Cannibal Corpse tror jeg, men husker ikke hva den het Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Har du på TV'en når du fester? Døøøøvt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Har du på TV'en når du fester? Døøøøvt. Vorspiel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg