TST Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Etter fire utgivelser dundrer SingStar-toget videre. Før jul kan vi vente oss en ny utgivelse som hedrer det legendariske 80-tallet. Les mer Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nå går de for langt. Singstar: Norske Hits er noe dritt på sangvalget, de kommer sikkert til å gjøre det her også PS. Dette blir siste posten min i dag. Sølte masse sjokolademelk på tastaturet og må ha noen andre til å se på det Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 hvis kenneth11 hadde lest artikkelen, hadde han sett at utgiveren har avslørt 19 av 30 sangtitler... og jeg syntes det ser bra ut så langt..! (fin julegave til dama...) :!: Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 80-tallet er nok ein naturleg fortsettelse på Singstarserien. Burde vere mogleg å få med mange godbiter i denne versjonen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ble utrolig skuffet av Singstar: Norske Hits, men denne ser veldig bra ut. Av de sangene som så langt er offentliggjort er det mange sanger alle kan inn og ut etter å ha hørt så mange ganger opp gjennom årene. Tror denne kan bli bra Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Det blir bra med en del slagere fra 80 tallet. Noe man bare MÅ ha med på en slik cd, er jo AHA- Take On Me og Dire Straits - Walk Of Life. Hadde også vært kult med TNT - 10000 lovers, men denne låten er vel mest kjent i Norge og ikke noe særlig ellers. Eller er jeg glad for Europes Final Countdown og Foreigner med "I want to know what love is". Alphaville er jo også kule. Og hva med Queen? Queen er jo er et de de aller beste bandene noensinne. ( i mine øyne iallfall ) Ah.....80 tallet har mye fin musikk altså. EDIT: Men håper de for guds skyld holder seg laaaaangt unna Modern Talking. Endret 22. juli 2005 av LioKaiser Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 80-tallet. Modern Talking! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 dette er den eneste singstar'n jeg kunne tenke meg, syns de kan komme med 2 versioner av 99 redballones den engelske og den orginale på tysk. syns også de må ha totto, helst med afrika Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hva med ABBA/Chess? Michael Jackson!? Jeg håper ikke de dropper ham på grunn av pedosaken som faktisk ble henlagt, hehe.. må bare finne en grunn til å se ned på utlendinger. Uansett finnes det grunner til å droppe Jacko på karaoke, han synger temmelig lyst. Lenke til kommentar
maradona Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 De burde ha med Beat It og/eller Billie Jean, selv om sistnevnte kan bli litt vanskelig å synge som ehasl sa. Men ser ut til at denne blir handla inn, spesielt om det blir noe mj med. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Dette her må jo bli den beste singstaren da.. ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg