thoering Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Har du fremdeles igjen noen slanter av feriepengene dine? For å få mest mulig ut av pengene anbefaler vi at du leser videre. Vi har nok en gang kåret de billigste nettbutikkene. Les mer Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hvor i all verden er shg.no? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) shg.no et dansk nettbutikk tror jeg, som har etablert seg i norge. edit: hvor...det så jeg ikke, trodde det stod hva. Endret 22. juli 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
kindings Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Synes fremdeles butikkene som ikke har alle varene kommer for godt utav det, skal man bestille herfra må man også betale frakt etc for en pakke til.. Synes også det er snodig at man utelukker itbutikken og databutikken.com, det er tross alt ikke noe mer kluss å bestille derfra og itbutikken har vel lager i Norge? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Webshop-testen 2. kvartal, publisert 22 dager inn i 3. kvartal. Bildet av det siste produktet, en Pixma skriver, er feil. Det er bilde av en prossessor der. Ellers: Glimrende å se ennå en pristest. Disse testene synes jeg gir greie indikasjoner på prisnivået i de enkelte butikkene. Testene har sikkert virket forsterkende på konkurransen opp gjennom årene. Og det er noe vi forbrukere nyter godt av Lenke til kommentar
howzer Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Undersøkelsen under artikkelen er avsluttet står det... Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 HVEM FA** GLEMTE Å TA MED WWW.SHG.NO?!! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 HVEM FA** GLEMTE Å TA MED WWW.SHG.NO?!! Helt enig. Jeg bestilte en pakke fra dem nå nettop, jeg betalte 1024,- inkl. frakt og alt, og det ble 1300,- i prisguiden på hw.no. Det tok 1 dag før pakken kom frem. At den ikke er med i testen er utrolig merkelig. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Flott, flott.. Endelig kan jeg få oppdatert tråden min med noen resultater her Nydelig test Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 SHG da! genial butikk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Takker for tips i denne tråden om shg.no, men jeg er ikke fullt så overbegeistret som de fleste som lovpriser denne Webshopen... Hvorfor den ikke er med i prisguiden får vel Hw.no forklare... selv dropper jeg inntil videre innkjøp derfra.. Hvorfor? Fordi jeg ikke helt er komfortabel med webshops som ikke kan ta annet enn oppkrav.. og som i tillegg har en fraktpris som i mange tilfelle mer enn utjevner de tildels gode prisene i forhold til f.eks. Netshop, Komplett og PS-Data på interessante komponenter... Frakt på opp mot kr.200 isf. kr.70-80 er ikke akkuart noe jeg er imponert over.. Lenke til kommentar
Leif Sjødal Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Articom sliter med varelevering og kundeservice etter de fikk best i test, samt liker ikke at de ikke har ordresøk, historikk, og pakkesøk på sidene deres. De legger også mer på frakt og har gebyr enn Komplett Data har. Første ordren jeg hadde der ventet på et Zboard Wow tastatur som kom inn 2.8., purret på svar per mail/telefonsvar 4.5, fikk svar 5.8 at pakken kom til å bli sendt samme dag og skulle få mail med frakt nr. Kommer ikke til å kjøpe noe mer der, Etter purring igjen på man. 8.8 fikk jeg mailsvar 9.8. at pakken var sendt samme dag og fikk frakt nr. I dag 12.8 har jeg ennå ikke fått opp at pakken er registrert hos Posten, og jeg har heller ikke blir trekt ordresummen fra min nettbank!! Svarer ikke på telefonsvarer eller mail sendt i går eller i dag. Ikke kjøp hos Articom !! Lenke til kommentar
howzer Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Nå er det litt for tidlig å advare mot Articom basert på en enkelt episode... Alle kan gjøre feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå