834HF42F242 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Når vi er inne på Alice Cooper, så finnes det en fantastisk bra låt fra originalsbandets siste skive. Den heter "Heard Hearted Alice". Meget vakker låt... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 dans med meg oliver oliver med ...*husker ikke* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Secret Garden - Nocturne (MGP noen?) Mungo Jerry - Summertime (grøss ) Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Trang Fødsel: Kursiv Hippie Mia Livet Er Helt Ålreit Crash test dummies - mmm mmm mmm mmm Cranberries - Zombie Dum Dum Boys - Hodet Over Vannet svake mennesker av det gale kvinnemenneesket Buggles - Video Killed The Radiostar dexys midnight runners - come on eileen Åge Alexandersen - Min Dag I Dag Walking in LA ukjent artist Halvdan - Ti Tusen Tommeltotter Jahn Teigen - Min Første Kjærlighet Jahn Teigen - Optimist Kids - Hun Er Forelska I Lærer'n Luxus Leverpostei - Hål è hål Mods - Tore Tang Vengaboys - Boom Boom Boom Boom (noen som vill bli minnet på den?) Wham - Wake Me Up Before You Go Go Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Bump? Trenger påfyll. Daniel Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Enig! Go West er bra. Og Secret Garden med Lemon Three 4588499[/snapback] Støtter den, selv om det heter Fools og ikke Secret. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ok, du ba om det Kate Bush - Wuthering heights Mr. Mister - Kyrie Pakito - living on video Robin Beck - The First Time Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Heart Murray Head - One night in Bangkok Charles & Eddie - would I lie to you Christer Sandelin - Det Hon Vill Ha Zucchero & P. Young - Senza Una Donna Gary Glitter - I'm the leader of the gang Nik Kershaw - The Riddle Supertramp - The Logical Song Supertramp - Cold As Ice Steve Winwood - Valerie Boy Meets Girl - Waiting For A Star To Fall Martika - Toy soldiers Jennifer Rush - The Power Of Love John Parr - St. Elmo's Fire Midnight Oil - Beds Are Burning J.P. West - Jimmy LAVA - You ZOO - Vent, ikkje legg på Søsterhjemmet - Susa i hodet Ini Kamoze - Here Comes The Hotstepper Savage Garden - Truly Madly Deeply Skunk Anansie - Hedonism Sweet - Funny funny Taylor Dayne - Tell It To My Heart The Archies - Sugar Sugar Yaki-Da - I Saw You Dancing Was - Walk The Dinosaur Will To Power - Baby, I Love Your Way Fr David - Words Salt'n'Pepa - Push it Living In A Box - Living In A Box Dexys Midnight Runners - Come on Eileen Rock Steady Crew - Hey You Chicago - You're The Inspiration John Farnham - You're The Voice Righteous Brothers - Unchained Melody Heart - Alone Lipps Inc - Funkytown Meatloaf - I Would Do Anything For Love Men At Work - Electric Avenue Sandra - Maria Magdalena Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love Johnny Logan - Hold me now Koreana - Hand In Hand 4 Non Blondes - What's Up Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm Starship - We Build This City Bobby Vinton - Mr.Lonely Maria McKee - Show Me Heaven bah...si fra hvis du vil ha flere Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Enig i Fools Garden - Lemon Tree. Hørte den på radio her om dagen, og da innså jeg hvor lenge jeg har levd uten denne låta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå