Gå til innhold

Stuck i ingenmanns land


Anbefalte innlegg

jeg var i gruppe og vi skulle ta ZF jeg gikk inn i instance "hulet" når jeg kom igjennom kom det opp en melding som sa You are not in an instance group and will be teleported to ironforge in 50 sec Elns. Ok tenkte jeg og gikk ut av instancen det gikk ikke hmm, enda bug tenkte jeg og smart som jeg trodde jeg var så prøvde jeg og logge ut og inn før jeg ble teleported til Ironforge. jeg logga inn og alt jeg ser er grumsete bakke og ingen skyer :cry: og barer og sånt er helt fint bare at jeg ikke ser min karakter eller noen ting bortsett fra skyer og grumsete bakker :cry: og jeg prøvde og trykke på stuck knappen men da står det can not do that while moving. og når jeg logger av så står det at jeg ikke er noen sted der det pleier og stå hvor jeg er på karakter listen.. når jeg logger inn tror jeg det kommer opp den instance loadinga til Stratholm eller scholomance har aldri sett disse stedene men det kom opp en liten fontene aktig greie i midten og en menneske som går mellom to vraka hus.. hva er galt? hva kan jeg gjør så jeg får spilt på min kjære mage ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en "alt", kanskje? Regner med at du IKKE blir disconnecta så lenge du ikke logger helt inn.

I så tilfellet vil jeg anta at "ett eller annet" i installasjonen (på PCen din) er korrupt.

Da er re-install utveien, dersom du ikke finner noen løsning i noe forum ellers.

 

EDIT: skriveleif etc

Endret av pervokris
Lenke til kommentar

Ueland trodde du viste at man skulle lese alle postene før man svarer? som jeg har sagt så står det at jeg "mover" og man kan ikke ta heartstone når man går.. og jeg har prøvd og stoppe og /stop og /sleep og alt det der.. men til ingen nytte :( men takk for respons iallefall

Lenke til kommentar

Hvis du beveger deg, dvs har nok kontroll til å flytte på karakteren din, prøv å drukne deg i et vann, eller dø av fatigue i havet. Da kan du få resse på nærmeste kirkegård. Det fungerte for meg en gang jeg døde, og ikke kunne finne hverken lik eller spirit healer.

Lenke til kommentar
Hvis du beveger deg, dvs har nok kontroll til å flytte på karakteren din, prøv å drukne deg i et vann, eller dø av fatigue i havet. Da kan du få resse på nærmeste kirkegård. Det fungerte for meg en gang jeg døde, og ikke kunne finne hverken lik eller spirit healer.

Sukk...

 

Problemet hans er at han ikke kan se sin egen character på skjermen.

Jeg har selv opplevd å bli bugga under kamp mot princessen i Maraudon (mer nå etter 1.6) og jeg kan gå rundt som helt vanlig men uansett hva jeg gjør så kommer det "you can't do that while moving". Ingen HS, ingen teleport, nothing....

Du rekker fint å lage en ticket på 1 min, prøv det.

Lenke til kommentar

problemet er som sagt at jeg ikke ser noenting jeg ser grumsete og skyere umulig og si hva jeg ser :( men fikk en venn til og sende ticket til GM og får se om det hjelper.

 

exploid. kunne gjort det hadde jeg hatt en guild..

men det hadde ikke fungert i og med at jeg blir disconnected etter 20-60 sekunder

Endret av værdama
Lenke til kommentar

hehe, jeg hadde akkurat det samme problemet, bare at jeg fikk det da jeg tok båten Fra Eastern Kingdom til Kalimdor..

 

Men hos meg så hadde jeg tid til å skrive en "ticket" til en GM, så han fikk fikset det for meg..

Tok bare 5minutter også.

 

Men gjør som noen har sakt her.. lag en alt char og skriv til en GM..

Eller det funker vell det du har gjort også, fått en kamerat til å gjøre det for deg.. :)

 

Lykke til!

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Joda, samme skjedde med meg, men det var vel en annen bug, som ble fiksa av en warlock..

 

Jeg visste ikke hva Heartstone var før i lvl 20, så jeg setter den i banken for å få en plass mer i Inventory, jeg var en gnome warrior lvl 10, holdt på med questet der jeg får Defensive Stance +++, jeg visste ikke helt hvor han fyren jeg skulle drepe var, så jeg antok at det var i Frostmane Hold, så gikk jeg inn dit, pulla litt for mange mobs, og daua..

 

Det som skjer er at jeg kommer ut på der som viser hvilke charactere man har , så går jeg inn igjen, og til min RARE fortvilelse får jeg innloggingsskjermen til Alterac Valley 8)

Jeg våkner opp der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...