fudun Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Si meg, finnes det ikke brukbare vifter for en athlon XP 1800+ på Itbutikken? Driver og skal bygge en maskin, og det er så dritt når man må bestille fra flere steder. Da blir portoen enda værre. Med brukbar mener jeg stillegående, men likevel kald nok. Maskina skal ikke brukes til overklokking (den er nemlig ikke til meg :smile:). Men det hadde vært veldig greit om maskina ikke høres ut som en ***** støvsuger. Noen som kan fortelle meg om de faktisk har noen brukbare cpu-kjølere? Jeg klarte ikke finne noen som jeg tidligere har hørt noe bra om der. Takker... Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Glacial IGLO 2320 er best hvis du ønsker en stillegående vifte kun 25dB(de fleste andre ligger på ca 35 dB) I tillegg kjøler den rimelig bra. Du får den blant annet hos http://www.psdata.no og http://www.komplett.no Lenke til kommentar
fudun Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Nå spurte jeg angående viftene på itbutikken, da. Glacial er selvfølgelig en bra vifte, men jeg finner ikke noen av de der. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 Er det ingen som har et fornuftig svar å komme med? Jeg ser at de har en Spire kjøler (aldri hørt om merket) som har bra specs. Noen som har noen erfaringer med disse? Spire kjøleren (WhisperRock II) koster 101 kr og skal fungere opptil xp 2200+. den har et oppgitt støynivå på 26,5 db. Hvis dette stemmer er det jo et kupp. Bortsett fra dette så har de jo nesten bare dritt. Boxed osv. Og boxed har jeg hørt at er noe dritt. Stemmer? Lenke til kommentar
airguard Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 boxed holder lenge nok så sant du ikke skal overklokke mye. og at du har bra lufting ellers i kab. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 11:35, fudun skrev:Er det ingen som har et fornuftig svar å komme med? Jeg ser at de har en Spire kjøler (aldri hørt om merket) som har bra specs. Noen som har noen erfaringer med disse?Spire kjøleren (WhisperRock II) koster 101 kr og skal fungere opptil xp 2200+. den har et oppgitt støynivå på 26,5 db.Hvis dette stemmer er det jo et kupp. Virker som ett kupp ja, satt å kikka på den vifta tidligere ikveld jeg oxo,-hadde heller ikke hørt om produsenten "Spire". Men med litt søking så fant jeg de. Nederlandsk, virker grei nok(?) www.spire.nl/ Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Fudun! Hvis du hadde tatt en litt mere ydmyk tone, så kanskje flere hadde tatt bryet med å besvare dine spørsmål. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Veslemøy:nå...syns han svarte 100% slik som han skulle svare jeg...klarer ikke å se noe galt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå