Bonatini Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Noen som har noen gode linker til hvordan man bygger en ny pc? Har funnet noen men de er rellativt gammle. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Ser det står at du skal statisk elektrisitet på alvor. Og det bør du gjøre. Det fikk jeg surt erfare da jeg skulle bygge min første pc for over 12år siden. Den guiden kunne absolutt vært bedre. Når en nybegynner starter med å bygge sin egen maskin for første gang så er det alltid greit "å få det inn med teskje" for å si det sånn. Og med flere bilder. Endret 22. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Er det virkelig nødvendig med anti statisk lenke? Og hvordan virker den? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Er det virkelig nødvendig med anti statisk lenke?Og hvordan virker den? Det er ikke nødvendig. Personlig har jeg bygd mange PCer uten dette. Lenke til kommentar
Lush Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Kan man ikke bare bruke gummi hansker? Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 hei. jeg har ikke brukte noen ting når jeg har holdt på/bygga datamaskiner. det hender for sikkerhetskyld at jeg tar av meg klokka og ringene mine og armbånd. Armbåndet mitt har en tendens til å hekte seg fast i CPU vifta jeg blir så irritert når det skjer. jeg synes det går greit å bygge datamaskiner, helt til jeg kommer til det med ledningene i fronten. fikk sikringen i huset til å gå pga akkurat det der det var kjipt, men ingenting ble ødelagt. Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 hei. jeg har ikke brukte noen ting når jeg har holdt på/bygga datamaskiner. det hender for sikkerhetskyld at jeg tar av meg klokka og ringene mine og armbånd. Armbåndet mitt har en tendens til å hekte seg fast i CPU vifta jeg blir så irritert når det skjer. jeg synes det går greit å bygge datamaskiner, helt til jeg kommer til det med ledningene i fronten. fikk sikringen i huset til å gå pga akkurat det der det var kjipt, men ingenting ble ødelagt. Hehe, det har skjedd med meg før og. Men gummihansker er vel ikke å annbefale eller? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Tror det hjelper om du IKKE arbeider på gulvteppe, og tar med begge hendene på strømforsyningen før du går løs på arbeidet... Men, hvilke ledninger i fronten? PWR og alt det der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå