Gå til innhold

Guide til å bygge en PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det står at du skal statisk elektrisitet på alvor.

 

Og det bør du gjøre. Det fikk jeg surt erfare da jeg skulle bygge min første pc for over 12år siden.

 

Den guiden kunne absolutt vært bedre.

Når en nybegynner starter med å bygge sin egen maskin for første gang

så er det alltid greit "å få det inn med teskje" for å si det sånn.

Og med flere bilder.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

hei. jeg har ikke brukte noen ting når jeg har holdt på/bygga datamaskiner. det hender for sikkerhetskyld at jeg tar av meg klokka og ringene mine og armbånd. Armbåndet mitt har en tendens til å hekte seg fast i CPU vifta :p jeg blir så irritert når det skjer.

 

jeg synes det går greit å bygge datamaskiner, helt til jeg kommer til det med ledningene i fronten. fikk sikringen i huset til å gå pga akkurat det der :p det var kjipt, men ingenting ble ødelagt.

Lenke til kommentar
hei. jeg har ikke brukte noen ting når jeg har holdt på/bygga datamaskiner. det hender for sikkerhetskyld at jeg tar av meg klokka og ringene mine og armbånd. Armbåndet mitt har en tendens til å hekte seg fast i CPU vifta :p jeg blir så irritert når det skjer.

 

jeg synes det går greit å bygge datamaskiner, helt til jeg kommer til det med ledningene i fronten. fikk sikringen i huset til å gå pga akkurat det der :p det var kjipt, men ingenting ble ødelagt.

Hehe, det har skjedd med meg før og.

Men gummihansker er vel ikke å annbefale eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...