Pilot_ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Var da voldsomt til artikkel bare for det lille der. Den avisa må jammen ha lite å skrive om. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Kan si meg enig i det der du Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Kult bilde. Det tok ganske nøyaktig 2 sekunder før profilen var klar som dagen Jeg tror ikke på at noe slikt er overnaturlig på noen måte, men morsomt bilde er det uansett! Lys og skygge kan fremskape helt utrolige effekter. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Gikk et program på Nationale Gepographic Channel her om dagen som omhandlet akkuratt dette. Da testet de mange teorier om usynlige spøkelser, der de gikk metodisk frem med lys skygger og andre ting som kan være med på og lage "Spøkelser". Se det programmet og du er overbevist om at det ikke er et spøkelse som sitter der. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Å herregud.. CALL 911 !!! ghost emergency Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 synes jeg ser en mann der ja Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 he he.. ja det er noen sånne rundtom. Her i nærheten er det et gammelt hus der man kan se profilen av et ansikt i et av vinduene. Sånn ser jeg for meg mannen på bildet. Han sitter ganske enkelt med armene i kross, og har et bedrøvelig ansikt og en sånn middelalderhette på hodet synes jeg Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 @groenn: du har alt for mye fritid, men, men det er jo trosalt sommerferie. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 @groenn: du har alt for mye fritid, men, men det er jo trosalt sommerferie. he he.. tok meg omtrent 2 min å tegne den Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 synes jeg ser et annsiktsutrykk der også jeg Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Har funnet minst 3 ansikter på veggen nå jeg, ikke noe man trenger godvilje for å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå