Kenny Bones Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Leste akkurat Adressavisa for Trondheim og der var det en sak om en person som hadde tatt et tilfeldig bilde på Munkholmen. Jeg ser vi en "usynlig" person som sitter med bena spredd. Det vises best om man ser det på litt avstand. Hva tror dere? Les hele saken her: http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article525350.ece# Endret 22. juli 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Morsomt lys i forhold til steinmuren? Håper jeg iallefall. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Vet ikke helt hva jeg tror om disse spøkelsesbildene jeg.. Sikkert bare en tilfeldighet mellom lys og skygge. Men litt creepy allikevel! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 hehe, synes jeg ser noe der ja.. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Sikkert bare tilfeldigheter med lysforhold, vinkel og liknende. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Man kan ikke se en usynlig mann... Enten er det tilfeldigheter, eller så er bildet redigert. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Man ser jo veldig godt da, at det kan (med litt godvilje) sees en mann som sitter litt slapt oppi trappa. At det er en usynlig mann er såklart bare tull og spøkelser eksisterer ikke, så jeg tror følgende: Sikkert bare en tilfeldighet mellom lys og skygge I tillegg er jo steinmønsteret også med på å lage illusjonen (mener jeg) Endret 22. juli 2005 av Knut.ea Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Stilig. Som sagt over kan man ikke se en usylig mann, men det er morro når naturen lager slike "bilder". Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Leste også I VG her om dagen at Jesus var å se i en fontene i Drammen. Og at en turist hadde knipset bilde av en fontene i sentrum, og vannet var formet som Jesus med armene åpne. Sprøtt Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Man kan ikke se en usynlig man, for ellers ville han ikke ha vært usynlig. Det er morsomt hvordan naturen klarer å lage slike ting. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Leste også I VG her om dagen at Jesus var å se i en fontene i Drammen. Og at en turist hadde knipset bilde av en fontene i sentrum, og vannet var formet som Jesus med armene åpne. Sprøtt Bilde? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Litt ekkelt egentlig. Er jo bare naturen som spiller oss et puss... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 hmm ... det er jo bare å se på skyene, finner masser "rart" der (med litt godvilje) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg ser en grusbane, fire esel, en amerikansk fotball og et omriss som like gjerne kan være stein. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg ser en grusbane, fire esel, en amerikansk fotball og et omriss som like gjerne kan være stein. Ja det gjør du helt sikkert, men poenget er jo at denne "mannen" er noe alle kan se, selv om de ikke har blit fortalt på forhånd at det er "noe" der også. Altfor mange kjedelige realister på dette forumet merker jeg Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ser ut som han sitter og runker/onanerer Jeg forstår hvorfor jeg får advarsel her viss jeg får da Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ser ut som han sitter og runker/onanerer Jeg forstår hvorfor jeg får advarsel her viss jeg får da :!: Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Ja men det virker jo sånn Bare jeg tenkte mer sånn Endret 22. juli 2005 av Fl@meboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå