TST Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 I følge Capcom kan vi i Resident Evil 5 vente oss enda flere zombier i stekende sol og åpne landskap, i det som skal bli en revolusjon for serien. Les mer Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Konge Slipper jeg folk på skolen (Der 90% av alle gutter som har konsoller har GameCube) som erter meg over at jeg ikke kan få Resident Evil 4 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 "Resident Evil 5 vil revolusjonere serien, ved å levere et utrolig detaljnivå, realisme og kontroll". Får håpe at dei legger like stor vekt på alle desse tinga, og at det ikkje bare vert satsa på super-grafikk. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Kommer ikke resident evil 4 på Xbox (1) ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Høres bra ut, er selv en tilhenger av serien og har spillt så og si alle i serien untatt Gamecube versjonene. Ser fram til at det blir litt mer aktion i serien og at ting blir heftigere, gjerne litt mer fps og overlevelse strategier enn å basere alt på puzzle / skremme deg nå ja opplevelser. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Kommer ikke resident evil 4 på Xbox (1) ? Eit raskt søk på Resident Evil 4 i gamer.no sin søkemotor avslører av spelet kjem på gamecube, ps2 og xbox. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Kommer ikke resident evil 4 på Xbox (1) ? Eit raskt søk på Resident Evil 4 i gamer.no sin søkemotor avslører av spelet kjem på gamecube, ps2 og xbox. Spillet (RE4) har komt til både Gamecube ("for lenge siden") og playstation 2, litt mer nylig. Xbox-versjonen er vel ikke kommet ut enda, men tror det er planlagt en xbox-versjon som ttt viser til. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Kommer ikke resident evil 4 på Xbox (1) ? Eit raskt søk på Resident Evil 4 i gamer.no sin søkemotor avslører av spelet kjem på gamecube, ps2 og xbox. Spillet (RE4) har komt til både Gamecube ("for lenge siden") og playstation 2, litt mer nylig. Xbox-versjonen er vel ikke kommet ut enda, men tror det er planlagt en xbox-versjon som ttt viser til. 1) Playstation 2- versjonen ble ikke sluppet "litt mer nylig". Release er satt til slutten av dette året. 2) En Xbox- versjon av spillet er ikke bekreftet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 1) Playstation 2- versjonen ble ikke sluppet "litt mer nylig". Release er satt til slutten av dette året. 2) En Xbox- versjon av spillet er ikke bekreftet. Min feil, min feil. Trodde da virkelig at PS2 versjonen hadde kommet ut? Dog skal jeg kke være like skråsikker om lignende ting i framtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg