phax Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei, pc'n min har begynt og reboote istedenfor å slå seg av når jeg velger shut down. whats wrong? Specs: Windows XP x64 ---- MSI K8N neo2 s939 3000+ 4x512mb corsair value s sapphire radeon 9250 128mb seagate 7200.8 s-ata 300gb creative audigy 2 zs nec 3520a mist 500watt coolermaster cavalier 3 osv. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Høyreklikk på min datamaskin->Egenskaper (eller bare trykk windowstasten + pause)->Velg arkfanen "Avansert"->Trykk på "Instillinger" under "Oppstart og gjenoppretting"->Hak vekk (altså det skal ikke være noen hake under "Start på nytt automatisk". Trykk OK, prøv å skru av maskinen. Da vil du mest sannsynlig få en blåskjerm med beskrivelse av problemet. Skriv ned selve feilmeldingen og post den her... EDIT: Engelsk XP? Right-click on My Computer and select Properties. Click the Advanced tab. Under 'Startup & Recovery,' click Settings. Under 'System Failure,' uncheck the box in front of 'System reboot.' Endret 22. juli 2005 av schmelck Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 takker, skal se på det når jeg kommer meg forran maskinen min igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå