Vrimmel Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Jeg bygde meg pc i går, og den går helt fint bortsett fra at jeg får melding om at det ikke er signal på skjermen. Skjermkortet mitt har pleid å fungere før da jeg hadde det i en annen maskin som jeg riktignok ikke har tilgang til lenger, så jeg får ikke sjekket det ut. Vet der hva som kan være årsaken? Kanskje statisk elektrisitet? Edit: Jeg har radeon 9600 skjermkort og Msi k8T neo2 hovedkort hvis det kan være interessant. Endret 22. juli 2005 av Vrimmel Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Flere muligheter her; - Skjermkortet er kaputt - Ledningen mellom kort og skjerm er dårlig og /eller ikke skikkelig koblet i - etc Hvis du har muligheten, kan du prøve med et annet skjermkort og se om det funker. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 jeg hadde samme problemet, men jeg fiksa det med å ta ut diverse strøm krevende ting. som feks dvd spiller etc, kan være PSU som ikke gir nok strøm. prøv og å ta ut ene ram brikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå