Shaper^ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) FYYYYY FAEN!!! Må være noe av d råeste jeg har sett!! Er det ikke mulig å få tak i?? Så jo Forbanna nice ut!! Har sånn ratt + pedaler fra logitech, er bare 2 pedaler, suger.. men men.. Vil ha sånn som du har.. hvor mye betalte du? Endret 30. juli 2005 av Shaper^ Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 *drool* hvor mye måtte du punge ut for den stikka?? og funker den, samt clutch i mange spill?? 3400,- inkl moms, toll og frakt Clutch og gir fungerer i Live For Speed og GTR mens NFSU2 støtter kun gir, mao man girer uten clutch. Støtter haugevis med andre spill også, men er disse 3 jeg har prøvd mest ut. Prøver nå å få de til å fungere i Juiced, men har litt problemmer med konfigurasjonen. Men husker jeg fikk de til i Juiced Demo'en, husker bare ikke hvordan... Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Har kikka mange plasser nå, for noen Retards.. Ingen som har lava Ratt med 3pedaler.. Hva fa*n liksom?? Ingen som har tenkt på det enda? Kan tjene penger på sånnt, er jo mange som vil ha clutch pedal og.. Blir jo mer realistisk med clutch og.. Da kan du lære deg å clutche hvis du spiller feks GTR.. Det er et kongespill.. Har bruker bremsepedalen som clutch, blir ikke helt riktig men det funker bra Skulle gjerne hatt en clutch pedal ja.. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Har ett Microsoft SideWinder ForceFeedback ratt og pedal sett. Og jeg bruker bremsepedalen som clutch. Har ikke fått til å bruke clutchen i Live For Speed men har fått det til på Street Legal. (Ikke redline racing) EDIT: Så syykt fett ut med det giret og pedalene. Endret 31. juli 2005 av eiv880 Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Spørsmål til dere med ekstra pedalsett som clutch. Hvordan får dere satt det opp i de forskjellige spillene? Er man avhengig av to like (feks 2xMomo) for å få til dette. Jeg skjønner ellers ikke helt hvordan man får sagt at spillet skal bruke både det ene og det andre i feks Burns, F1 challenge, GTR og LFS som er de jeg bruker. Jeg har en demontert Wingman (Logitech joystick) her, hvis jeg lager meg en pedal av den ene aksepoten på den, vil det da være mulig og angi at både den og Momo skal brukes? Skjønner ikke dette helt jeg eiv880 Skrevet 31/07/2005 : 14:11 Har ett Microsoft SideWinder ForceFeedback ratt og pedal sett. Og jeg bruker bremsepedalen som clutch. Har ikke fått til å bruke clutchen i Live For Speed men har fått det til på Street Legal. (Ikke redline racing) EDIT: Så syykt fett ut med det giret og pedalene. Hva mener du med bruker bremsepedal som clutch, hva bruker du som brems?Synd hvis det ikke går i LFS da, det er etter mitt syn der det virkelig hadde vært nyttig av de spillene jeg liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå