lancaster Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 lol. Heh, nei, besvimer aldri. og epillepsi er det ikke, jeg lever og ånder data,tv,kino og japanske tegneserier. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Hehe, vel.. Kan hende du var litt overfølsom på det stadiet da. Om du ser eikefuglene spire, rosene dø og en blodig vask. Da kan det godt hende seg at man besvimer Endret 22. juli 2005 av bos5e Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Advarsel, men jeg legger ut ett nærbilde av såret, hvis noen vil se. Men advarsel, IKKE for sarte sjeler. Bilde av kutt IKKE FOR MINDREÅRIGE! var jo ikke ille i det hele tatt . jeg har aldrig svimt av , selv om jeg har tryint på ei saks når eg var liten , hadde typt kutt rett der ribeina går samme , hadde faktisk knekt av en liten bit helt nederst i midten , 1 cm lengre ned og eg hadde daua , det verste var at moderen ville ta meg til en lege langt unna (måtte sy) så det tok over 2 timer før eg så en lege , tenk deg en gutt på 5-7 år som konstant hyler i to timer , det var litt sitting hjemme og så en lang kjøretur , og så innom no venner av moderen , og så måtte vi vente på av nermeste lege skulle komme til legekontoret . blødde som en gris gjørde eg og . en annen gang kuttet eg nesten av meg tuppen på tommelen ( noen år senere) jeg kunne ikke skrike forrann bestefar ( jeg var med han i snekkerboden og satt på gulvet bak han og spikket på et eller annet) så jeg kuttet meg i fingeren , sa ikke no og gikk stille opp til bestemor og fikk henne til og lappe meg , retetter på kom bestefar springen opp av kjelleren , han hadde fulgt boldsporet opp trappa , var vist en strek av blod . ta en sist blø mye historie dette skjedde i en skole time (10 klasse) , jeg satt og lekte meg med sånn letherman multi verktøy , hadde ute knive og skar på ett ellerannet , plutselig klappen kniven inn og rett over pekefingeren min , (jeg hadde akkurat fått kjeft og beskjed om og legge den bor for di jeg kunne skade meg , men jeg hadde ikke hørt på ) i vertfall jeg kunne ikke si noe til læreren , så jeg satt der med et svært kutt i fingeren og ventet på at timen skulle slutte, plutselgi sier læreren til meg , tore hva driver du med , jeg svarer ikke no , så da lurer læreren på hvordan jeg vill forklare dammen med bold på gulvet . ble da sent på lærer romett for lapping Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Du må jo skjule det hvis du virkelig skal skjule det Du syns ikke det ser ut som noen kandidat til sying ? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det kuttet lignet på noe jeg hadde en gang - Da var det i midten av håndflaten... fikk blodforgiftning og greier Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det å besvime går vel som oftest på psyken.. er du litt svak psykisk eller treffer rett på en nerve så er det veldig lett å gå i bakken.. Var vitne til en slik sak for noen måneder siden der en veninne slo kneet rett i en skarp kant på ett bord og datt rett i bakken.. Men ellers er det de med litt svakere psyke enn andre som virkelig gir klarsignal til hjernen om at dette er ikke helt bra og svimer av pågrunn av sjokket.. Er ihvertfall mitt synspunkt på saken Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 jeg gikk nedi bakken med albuen en gang (gymtime i 10'ene), tok meg 10 sekunder før jeg BANG! gikk rett i bakken... slo hodet i ribbeveggen eller noe også, ble liggende å riste på bakken ... skummelt det der med å treffe nærver Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nei, så hold det for deg selv da. At han mobber deg for din manndom svekker deg ? Ikke ta deg nær, du kan ikke styre alt i kroppen din, og selv om du ikke vet det selv, så kom det nok som et sjokk. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Synes det var verre med sprøyta som legene satt før de sydde noen sting, enn selve kuttet jeg fikk for 2-3 år siden. (som jeg fikk av en knust glasscola-flaske i kneet ombord i en gummibåt, faktisk ) Sprøyter er noe dritt... Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 firstprice: Pysete er jo ikke akkurat ordet som passer bra. Men, det hører ikke hjemme her, det kan du heller åpne en ny tråd på... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Jeg har ikke brukt ordet pysete, jeg har heller aldri sagt at det passer inn. Å jeg gidder ikke lage en tråd for en baggatell. Endret 22. juli 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det å besvime går vel som oftest på psyken.. er du litt svak psykisk eller treffer rett på en nerve så er det veldig lett å gå i bakken.. Var vitne til en slik sak for noen måneder siden der en veninne slo kneet rett i en skarp kant på ett bord og datt rett i bakken.. Men ellers er det de med litt svakere psyke enn andre som virkelig gir klarsignal til hjernen om at dette er ikke helt bra og svimer av pågrunn av sjokket.. Er ihvertfall mitt synspunkt på saken det er vel ikke helt korrekt å gå så lang å påstå at de som besvimer har dårlig psyke? tror ikke det er grunnen hadde vært fint med en lege her nå er vel noen leger på hw.no regner jeg med Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Firstprice, nettopp derfor du skulle lage en egen tråd, den diskusjonen hører ikke hjemme her for pokker. Du har litt å lære av krafortune . Lenke til kommentar
FunC Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Svimte av engang etter jeg fikk ei sprøyte for mange mange år siden. Var litt uggen opplevelse å våkne opp på benken til helsesøstra uten å fatte hva i allverden som foregikk Men det var ikke sprøyta sin skyld, var heller det at vi sto 12-13 stk inne på et knøtlite kontor etter vi fikk sprøyta uten lufting osv. Blodptøver var jeg heller ingen stor fan av, man en gang kjent at jeg var på tur i bakken da. Men tror det kom etter at legen og helsesøstra ikke fant no blodåre engang te skulle ta prøve. stakk vel en 5 ganger hver i hver arm, men ingen treff. Var rimelig gåen da Btw det der kan da umulig være kandidat til sying? I såfall skulle jeg vel ha sydd utrolig mange ganger mer en den ene gangen jeg faktisk har sydd. Nesh, så lenge det ikke blir betent er det vel bare å la det gro Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Dette tror jeg er veldig vanskelig å forklare. Har ikke problemet selv, men har en svoger som går i dørken ved syn av blod. Han driver med baneracing på mc og terrengsykling, og har med årene opparbeidet seg en fin samling med arr og brudd. Det meste går bra, bare han ikke blør. Da svimer han av, og jeg skal love at den fyren er tøffere enn de fleste. Synes at du skal slå deg til ro med "at det bare er sånn". Det våset om "psyke" sier mer om den som skrev det enn om realitetene. Endret 22. juli 2005 av CastorFiber Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 jeg bir svimmel viss jegfår større blødninger selv, som feks. større kutt osv.Husker da jeg jobbet på radiumshospitalet og der fikk jeg ett stort kutt i fingern.. Det fosa blod, jeg løp ned i kjellern, lgans korridorer med leger og passienter.. jadda.. der kom jeg skada, og skull eikk eha hjelp av noe lege nei.. jeg surra sinnsykt da jeg løp, til slutt så visste jeg nok ikke hva jeg drev med, alt ble bare sladda i huet, dødsdssvimmel, ordet før jeg besvimte.. Det skjer hver gang jeg får en større blødning (seff ikke sånne rift og slikt som skjer i hverdasgen) jeg har aldri besvimt før, men så svimmel at jeg har fått blackout i noen sekunder skjer jo ofte. Man er medfødt det dere med at man ikke tåler blod, det er umulig å kvitte seg med det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Vi mobba en i klassen i fjor for besviming.. Litt slemt egentlig med vi gjorde det bare for å slippe timene.. Hver gang vi skrev ut en setn eks: BLOD SOM FOSSER UT AV PULSÅRA, så gikk hun rett i bakken.. Men til slutt gikk hun til doktor/lege og fortalte det så nå er hun bra.. Men litt morro var det Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Da syns jeg ganske synd på deg dark...det er en ganske ille ting å gjøre, du trenger hjelp, og hadde jeg vært i klassen din, hadde du nok virkelig fått kjent på kroppen hvordan det er å være redd for noe... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Da syns jeg ganske synd på deg dark...det er en ganske ille ting å gjøre, du trenger hjelp, og hadde jeg vært i klassen din, hadde du nok virkelig fått kjent på kroppen hvordan det er å være redd for noe... Når sant skal sier så var det aldri jeg som sa noe.. Det var de spøkefulle gutta i klassen!! Vi kunne jo ikke snakke om menneskekroppen uten at hun ble dårlig da! Hvis vi snakka om blodets kretsløp så måtte hun ut av klaserommet. Hun hadde vært sånn i mange år, så på en måte ver det litt bra at hun fikk kurert det.. Men ikke kom å skyll på meg, for jeg gjorde ikke noe.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 En gang besvimte jeg når jeg tok blodprøve.. Da var det mest sannsynlig fordi jeg var sliten og trøtt og litt ute å kjøre Tok blodprøve et halvt år etter, og besvimte igjen, da var det mest sannsynlig at jeg hadde angst for å ikke besvime igjen.. Kjente liksom ikke at jeg var nervøs elelr noen ting da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå