HoaXed Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Hei Hei.. Har nå startet min egen lille bedrift, H-base. Men trenger en header og en logo som kan lyse opp og skape interesse :!: Det viktigste er nok logoen som vill være på tusenvis av flyers 8) Headeren bør gjerne passe til hjemmesiden som vill for det meste ha farger som #FFFFFF (bakgrunn) og #FF0000, som feks denne siden Selve siden vill ha en ramme rundt i #FF0000, noe som da ville vært kult hadde vært vis en del av logoen stikker ovenfor, som denne Specs: -FARGER: Røde og hvite farger ('knæsje' farger) :wink: Hovedbakrunnsfagern på siden er hvit. -STØRELSE: Vill ha mulighet for å bruke den på andre dokumenter som feks plakater, flyers osv. Derfor ville det vært greit vis også psd fila kunne gis. Men standard størelse: 750px*200px -SKRIFT: H-Base , helst en 'håndskreven' skrift, vis ikke dette passer tas andre skrift typer imot -GRAFIKK: Vis dette passer er det perfekt! MEN, firmaet handler om å fjerne spyware /adware, og rense opp pcer, også kunne bistå med andre problemer som kan oppstå ved pc bruk Håper noen kan få til dette, ville iallefall vært strålende fornøyd.. Takk Ved flere spørsmål bare å spørre, vis jeg bruker logoen og headeren til ett av forslaga, vill personen få en liten sponsor plass på siden og på eventuelt utsendelse av flyers, vis dette ønskes :!: PS. Ber om retten till eventuelt endre litt på logoen og headeren Endret 22. juli 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Flyttes fra bildekritikk til visuell kreativitet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hvordan bedrift er dette? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Hvordan bedrift er dette? -GRAFIKK: Vis dette passer er det perfekt! MEN, firmaet handler om å fjerne spyware /adware, og rense opp pcer, også kunne bistå med andre problemer som kan oppstå ved pc bruk Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Åja der ja. Jeg ble blendet av noen av ordene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå