Potetfar Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 http://www.tragisk.com/index.php?id=tegneserie&stripe=1 Hvis dere vil lese om folka før dere leser den er det bare å trykke på "Guide", men den er ekstremt morsom likevel. PS! Mye banning! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Synes ikke det var spesielt morsomt.. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Synes ikke det var spesielt morsomt.. Word Lenke til kommentar
Bander-Log Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det som var morsomt pA den sia var intimbarberingsguide! ^^ Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Synes ikke det var spesielt morsomt.. Word Leste dere hele eller bare første stripa? O_o Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Leste kanskje 4-5 striper Edit: Nå har jeg 20 striper. Det som er dårlig med de er ikke tegningen. Har lest mange tegneserier med dårlig tegning, men som alikevell har vært artig. Selve "handlingen" og punch-linjene er dårlig, faktisk hele dialogen stinker. Endret 22. juli 2005 av phoen|x Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Dere må jo lese gjennom Skauen da, den er konge Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Synes ikke det var spesielt morsomt.. Word Leste dere hele eller bare første stripa? O_o Så at det var omtrent 150stk, leste 10-20stk jeg.. Hadde du seriøst giddi å lest gjennom alt hvis du hadde syntes det var skikkelig kjedelig og teit? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Dere må jo lese gjennom Skauen da, den er konge Brilliant! Det der må jeg også prøve meg på en gang. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Leste alle jeg! Noe artig, men mye merkelig også. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Synes ikke det var spesielt morsomt.. Word Leste dere hele eller bare første stripa? O_o Så at det var omtrent 150stk, leste 10-20stk jeg.. Hadde du seriøst giddi å lest gjennom alt hvis du hadde syntes det var skikkelig kjedelig og teit? Nei... men siden første sida er sånn "ganske kjedelig", jeg skjønner bare ikke at det går ann å ikke like den. "Jeg vet hva du synes er det styggeste i verden er. Det er et speil. Har jeg rett eller har jeg rett?" Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 ahh.... deilig med en god latter... Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Leste kanskje 4-5 striper Edit: Nå har jeg 20 striper. Det som er dårlig med de er ikke tegningen. Har lest mange tegneserier med dårlig tegning, men som alikevell har vært artig. Selve "handlingen" og punch-linjene er dårlig, faktisk hele dialogen stinker. helt enig!! skriblenten må jo være en pensjonist eller noe (no offense, sikkert noen pensjonister med bra fantasi ) Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 ctrl+alt+delete er kongen av online-tegneserier: http://www.ctrlaltdel-online.com/?t=archives&date=2002-11-27 tragisk var bare tragisk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 ctrl+alt+delete er kongen av online-tegneserier: http://www.ctrlaltdel-online.com/?t=archives&date=2002-11-27 tragisk var bare tragisk Finnes det flere enn meg som digger Ctrl+Alt+Del altså? Jeg ELSKER den serien! Særlig Chef Brian Mest usaklig og morsom. Men on topic... Tegneserien Tragisk er grei nok den, men foretrekker CAD, Little Gamers, Real Life, The Devils Panties og A World Like My Own Sinfest er også kul;) Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 CAD er en utrolig genial serie Har prøvd å finne en samlepakke med alle stripene, som jeg kan ha kjørende som screen-saver, men no luck so far Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) ctrl-alt-del er kult ja Jeg har alle stripene på pcen btw Endret 24. juli 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 ctrl-alt-del er kult ja Jeg har alle stripene på pcen btw Da er vi to, samt de fleste random iconene som popper opp i venstre hjørne og masse anna snacks:P Fan-art er en fin ting:P Irriterer meg kraftig over random oppdatering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå