Gå til innhold

Online tegneserie - Tragisk (anbefales)

Potetfar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste kanskje 4-5 striper

Edit: Nå har jeg 20 striper. Det som er dårlig med de er ikke tegningen. Har lest mange tegneserier med dårlig tegning, men som alikevell har vært artig. Selve "handlingen" og punch-linjene er dårlig, faktisk hele dialogen stinker.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Synes ikke det var spesielt morsomt..

Word

Leste dere hele eller bare første stripa?

O_o

Så at det var omtrent 150stk, leste 10-20stk jeg.. Hadde du seriøst giddi å lest gjennom alt hvis du hadde syntes det var skikkelig kjedelig og teit?

Nei... men siden første sida er sånn "ganske kjedelig", jeg skjønner bare ikke at det går ann å ikke like den. :p

"Jeg vet hva du synes er det styggeste i verden er. Det er et speil. Har jeg rett eller har jeg rett?" :D

Lenke til kommentar
Leste kanskje 4-5 striper

Edit: Nå har jeg 20 striper. Det som er dårlig med de er ikke tegningen. Har lest mange tegneserier med dårlig tegning, men som alikevell har vært artig. Selve "handlingen" og punch-linjene er dårlig, faktisk hele dialogen stinker.

helt enig!! skriblenten må jo være en pensjonist eller noe (no offense, sikkert noen pensjonister med bra fantasi :) )

Lenke til kommentar
ctrl+alt+delete er kongen av online-tegneserier: http://www.ctrlaltdel-online.com/?t=archives&date=2002-11-27

tragisk var bare tragisk :shrug:

Finnes det flere enn meg som digger Ctrl+Alt+Del altså?

Jeg ELSKER den serien! :love:

Særlig Chef Brian :D

Mest usaklig og morsom.

Men on topic...

Tegneserien Tragisk er grei nok den, men foretrekker CAD, Little Gamers, Real Life, The Devils Panties og A World Like My Own

Sinfest er også kul;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...