Dahl Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 AOL og Ask Jeeves vokser raskt I følge en ny undersøkelse øker antall søk hos AOL og Ask Jeeves over dobbelt så raskt som hos Google. Antall søk hos MSN Search går nedover. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg holder meg til google, siden jeg er fornøyd med den. Men om noe skal vise seg å være bedrem så skal jeg vurdére det. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Trur nok ikkje at Google har noko å frykte med det første. Særleg med tanke på at Google stadig kjem med nye tenester. Einaste faren må vere at Google kjem med for mykje nytt, og på den måten mister folk oversikt over tilboda deira. Lenke til kommentar
G Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Google er forløpig en bra tjeneste. Ganske imponerende at de tok teten i fra Yahoo. Snodig at det er en økning på de andre aktørene. Er det mest amerikanere da siden AOL er med i undersøkelsen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Spennende statistikk. Uansett om AOL vokser raskt ser man at det er veldig langt igjen for å bli en reell konkurrent til Google. Det gleder meg å se at MSN Search synker, til tross for implementering i MSN 7, ulike toolbars osv.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Google er din venn MSN har eg lite til overs for. Reklame her og der, smileys og faenskap. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Og for 5-6 år siden var det ingen som visste hva google var, og alle brukte Altavista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå