abene Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ormer i lynmeldingstjenester Bruker du en lynmeldingstjeneste bør du tenke deg godt om før du eventuelt klikker på lenker i meldinger du får. Det meldes nå om at blant annet MSN Messenger er spesielt utsatt for farlige ormer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 lynmeldingstjenester? det var et nytt ord... Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nå er det på tide at Opera lager et alternativ til MSN Messenger alá Opera er for IE slik at vi slipper all denne dritten Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 lynmeldingstjenester? det var et nytt ord... Lynmeldingstjenester er langt fra et nytt ord. På engelsk heter det Instant Message, på norsk lynmelding. Altså lynmeldingstjenester. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Mange av mine kontakter sender meg mye rart, men jeg tar ikke imot. (I MSN Messanger ) Nå er det på tide at Opera lager et alternativ til MSN Messenger alá Opera er for IE slik at vi slipper all denne dritten Det finnes Yahoo Messanger, men jeg har ikke testet den. Lenke til kommentar
bluet Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Opera støtter allerede lynmeldingstjenesten IRC. Dessuten er det ikke MSN Messenger sin skyld at Windows er sårbar for enkelte program, man kan jo sende lenker med andre tjenester også. Endret 22. juli 2005 av MS-DOS modus Lenke til kommentar
G Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Microsoft burde heller gjøre noe med dette problemet enn alle de andre funksjonene i versjon 7.5 Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Mange av mine kontakter sender meg mye rart, men jeg tar ikke imot. (I MSN Messanger ) Nå er det på tide at Opera lager et alternativ til MSN Messenger alá Opera er for IE slik at vi slipper all denne dritten Det finnes Yahoo Messanger, men jeg har ikke testet den. Dette vil uansett ikke spille noen rolle. Disse ormene som spres er linker som folk trykker på, og da hjelper det fint lite å bytte messenger-program. Off-topic: Yahoo er fin den, men jeg kjenner svært få som bruker den, så da blir det MSN som "alle" har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå