Gå til innhold

Student tilbudet fra PSData

Anbefalte innlegg

Har kommet inn på blant anna HiA i Grimstad, og i dag mottok jeg litt forskjellig info. Med diverse brev fulgte det med et tilbud fra PSData og jeg lister opp maskinene som er med:

ACER TravelMate 2312LCI

ACER Aspire 3002Mi

ACER TravelMate 4151LMi

Apple iBook G4 12" Combo

Dette er forsåvidt gode maskiner, alle ACER maskinene er til under 8000. Men dette er ikke de helt supersterke maskinene. Alle, med untak av Apples, kommer med skjermkort som ikke er noe tess. Til kontorbruk er jo dette helt okey, men jeg savner litt mer _power_ panseret.

Noen som har et greit forslag på en bærbar som kan brukes til feks WoW? Ikke at jeg spiller så mye, men når jeg gjør så er det gjerne WoW. Denne bærbare maskinen blir jo da en kombinert skole og fritids pc for jeg ønsker å bli litt mer "bærbar".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan jeg spør hva du kom inn på?

og jeg tror ikke den katalogen kom fra PS data, men fra PS Østereng... så det så...

edit:

se på denne på e-bay... selgeren har 98,6% positive karakterer (av 3154). han sender til hele verden, og han merker pakken med at varen har vært til reperasjon, alstå: ingen moms...

og husk:

Dell selges ikke i butikkene, så bare ring dem eller gå online

enda en fra samme fyren, litt bedre..

Buy it now betyr at du kjøper den NÅ... altså, disse laptoppene er egnetlig ikke noen auskjon.

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
kan jeg spør hva du kom inn på?

og jeg tror ikke den katalogen kom fra PS data, men fra PS Østereng... så det så...

edit:

se på denne på e-bay... selgeren har 98,6% positive karakterer (av 3154). han sender til hele verden, og han merker pakken med at varen har vært til reperasjon, alstå: ingen moms...

og husk:

Dell selges ikke i butikkene, så bare ring dem eller gå online

enda en fra samme fyren, litt bedre..

Buy it now betyr at du kjøper den NÅ... altså, disse laptoppene er egnetlig ikke noen auskjon.

Ja, sry da... Katalogen kom fra PS Østereng.

Poenget mitt however var.......!

Lenke til kommentar
Har kommet inn på blant anna HiA i Grimstad, og i dag mottok jeg litt forskjellig info. Med diverse brev fulgte det med et tilbud fra PSData og jeg lister opp maskinene som er med:

ACER TravelMate 2312LCI

ACER Aspire 3002Mi

ACER TravelMate 4151LMi

Apple iBook G4 12" Combo

Dette er forsåvidt gode maskiner, alle ACER maskinene er til under 8000. Men dette er ikke de helt supersterke maskinene. Alle, med untak av Apples, kommer med skjermkort som ikke er noe tess. Til kontorbruk er jo dette helt okey, men jeg savner litt mer _power_ panseret.

Noen som har et greit forslag på en bærbar som kan brukes til feks WoW? Ikke at jeg spiller så mye, men når jeg gjør så er det gjerne WoW. Denne bærbare maskinen blir jo da en kombinert skole og fritids pc for jeg ønsker å bli litt mer "bærbar".

http://www.zepto.no/Default.aspx?page=Conf...d=P4soVAsbfE0Rg

denne er litt mere bæbar + power som du bestemmer selv

Lenke til kommentar
Radeon 9200 med 32 MB kan kjøre de fleste spill på det aller laveste i 800x600 oppløsning, noen i 1024x768 sikekrt også.. Problemet med Mac er kompatibeliteten med spillutgivelser. Er vel ikke alt av spill som støtter det..

Samme som sitter i Mac Mini, de øvrige spesifikasjonene er vel heller ikke så ulike. Min 1.44GHz Mini med 512 MB RAM drar WoW, men det er absolutt ingen behagelig opplevelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...