nomore Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei! Nok et innlegg om dette. Men eg finner ikke noen som er på jakt etter akkurat det eg er på jakt etter(så klart) Telefoner eg vurderer: - SonyEricsson K700i - SonyEricsson K750i - Nokia 6230i - Nokia 6610i Det om eg må ha: - god batterilevetid - blåtann - gprs/hscsd Eg har stort sett bare SonyEricsson utstyr fra før(5-6 ladere, blåtann hodesett, blåtann bilsett, bilholder, bordholder) og da er jo dette også å foretrekke, med mindre konkurrentene har noen fordeler. Noen forslag? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Satt selv med valget mellom K750 og 6230. Etter å ha lest litt rundt og deretter sett at 6230 fikk 4'er, mens K750 fikk 6'er og "amobil anbefalt" på testene, gikk jeg for K750. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det er liten tvil om at K750i er den beste telefonen av de du nevner, men den er også klart dyrest. Den (K750i) er nok også best på batteritid, men kravene dine tror jeg skulle bli utfyllt av forgjengeren K700i også. Jeg vil altså anbefale deg K750i om du har nok penger til det og ikke har noe i mot å bruke dem, men 6230i og K700i også er ålreite mobiler. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) penger er ikke viktig neida, men eg vil heller spandere 2525,- på k750i og være fornøyd, en å kaste bort 1678,- på k700i eller 1971,- for 6230i, og være skuffet. og siden ingen av nokia modellene har nevneverdige fordeler i forhold, vil det nok bli en av disse. men er det noen som har prøvd flere av disse? Endret 22. juli 2005 av nomore Lenke til kommentar
maximilliam Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Har nettopp sendt tilbake min K750 etter å ha hatt den i to dager. Grunn - det er ikke mulig å velge forskjellige ringesignaler i de forskjellige profilene. Dette var en viktig egenskap for meg. Litt merkelig av SE og ikke inkludere dette i en tlf. som ellers har det meste av funksjonalitet..... Beholder heller min gamle tlf. som har denne egenskapen. Noe å tenke på når man skal velge tlf. kanskje....... Endret 22. juli 2005 av maximilliam Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 dette er faktisk et viktig moment, dog er det ikke viktig for meg, men generelt. det er mye små praktiske funksjoner som noen telefoner har, men som blir kuttet ut i nyere modeller. funksjoner som du nevner, mulighet for ubegrenset antall kontakter i ringegrupper, tidsstyrte profiler, profiler etter avtaler(møter osv), automatisk tastelås ++. små nyttige funksjoner som blir glemt eller ganske enkelt valgt bort. er det slik at programvaren til telefonen har kun 64k(eksempelvis) tilgjengelig, og at programmet da MÅ passe inn på dette, eller tror produsentene at slike funksjoner er unyttige? *frustrert* andre som har sammenlignet k700/750i med nokia? eg mener at nokia 6230i'en skal ha tidsstyrte profiler. noe som eg kan ha nytte av, men det avgjør ikke valget. hvordan er de forskjellige telefonene i bruk for eksempel? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Er rart man ikke har den muligheten på grupper ja.. men for å ha nevnt det så kan man sette hvilken ringelyd man vil på hver enkelt kontakt. Jeg bruker det sånn at jeg vet når dama eller familie ringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå