Manfred Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Sitter og tumler litt med en ATL/WTL-sak, men får ikke angitt noen størrelse på vinduet når det starter. jeg har en følgende klassedefinisjon som opprettes en ny av ved kjøring av applikasjonen: class CMainFrame : public CFrameWindowImpl<CMainFrame>, public CUpdateUI<CMainFrame>, public CMessageFilter, public CIdleHandler i msg map-en på denne ligger BEGIN_MSG_MAP(CMainFrame) MESSAGE_HANDLER(WM_CREATE, OnCreate) ... END_MSG_MAP() I OnCreate ligger da følgende: RECT __tmp = {5, 5, 220, 300}; m_hWndClient = m_view.Create(m_hWnd, &__tmp, _T("about:blank"), WS_CHILD | WS_VISIBLE , WS_EX_STATICEDGE); Men det fuckings vinduet opprettes i en standard-størrelse samma F hva jeg gjør. Noen som har en godt innspill til hvordan jeg kan endre størrelsen? Gjerne også hvordan jeg kan gjøre slik at vinduet ikke er resizeable Endret 22. juli 2005 av Manfred Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 JA!! la til en ::MoveWindow(m_hWnd, 0, 0, 220, 300, true); Ja, jeg vet det er en stygg løsning, men det funker, og jeg har lett i 2 dager etter en løsning. Weee! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå