Fl@meboy Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg kjøpte denne viftestryringen også leste jeg komentaren under... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305216&cks=PRL Er det en viftestyring? Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 har sitt på den samme hos hcs som ligger i nærheten av meg og de har sakt at det er en vifte styring! men hvorfor ikke kjøpe en vifte styring med varme sensorer og vifte hastighet? Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 bruk retur retten din! anbefaler denne hardcano Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nei det er ikke viftestyring. Den brukes til å regulere neon/katode og andre former for lys. Men hvis man ser på komplett sin side står det at det er "Systemviftehastighetskontroller" og dette er da svært misvisende. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Ok, men jeg skal kjøpe harddisk kjøler og cpu vifte og vifte kjøler Hvordan bruker jeg angrefristen? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg har ikke fått delene enda Lenke til kommentar
jossi30 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei! Angrefristen er enkel å bruke. Har du fått delene fyller du ut angrefristskjemaet og sender varen i retur og får pengene tilbake. Returfrakt må du betale selv. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 hmm....kan jeg beholde de andre delene jeg har bestilt? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 får jeg pengene tilbake? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ifølge hjemmesiden til produsent er det en Fan-controller.... Må vel regne med de vet hva de har laget. http://www.bitspower.com/p-8b-1.htm Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Nå har jeg bestilit denne er det en viftestyring da http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306579&cks=PRL Lenke til kommentar
augustus Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Jeg kjøpte denne viftestryringen også leste jeg komentaren under... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305216&cks=PRL Er det en viftestyring? JO! Det er en viftestyring...personen som har lagt inn kommentaren på komplett har skrevet den under feil produkt...han mente nok å legge kommentaren under denne: Bitspower X-Panel 3.5" CCFL Control Sort http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305217&cks=PRL Bitspower som produsenten heter lager både viftestyring og Katode\lysstyring. Viftestyringen har navnet XPI, mens Katode\lysstyringen har merket XPII Det er lett å ta feil siden de ligner veldig på hverandre. PS: har denne viftestyringen som du nevner selv (Bitspower XPI), og den funker som bare juling...! Endret 22. juli 2005 av augustus Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 er den noe bra da? Lenke til kommentar
augustus Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) er den noe bra da? Hvis du mener Bitspower XPI, så er svaret JAAAA! Har ikke hatt noen problemer med den, den gjør som den skal...har ikke angret en dag. Kjekt å kunne senke hastigheten om natten, + at den har blå ledlys bak bryterne for de viftene som er slått på. Den har samtidig en alarmfunksjon som slår inn hvis en av viftene en dag skulle dø (viftene må da ha støtte for å vise RPM, noe mine vifter ikke har så dette har jeg ikke prøvd) Alarmen kan også slås av. Endret 22. juli 2005 av augustus Lenke til kommentar
augustus Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Burde nesten sendt en mail til komplett og fortalt dem om kommentaren under dette produktet, da den er misvisende og feil... Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Det skal jeg ta og gjøre du...men nå er jeg ikke hjemme så... Jeg tar og gjør det når jeg kommer hjem... Kan noen komme med anbefalinger om vifter? Dette trenger jeg: En 120x120 En 80x80 med lys i helst...til siden på kabinett En 50x50 Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Ingen som kan anbefale? Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Har hørt at MIST viftene som dei sel på www.microplex.no skal vere bra/pris. SilentX viftene dei har hos www.vendur.no skal vere utrulig bra og stille, men sinnsjukt dyre. Har ikkje prøvt nokon av dei sjøl, men skal bestille MIST vifter når eg kjem tilbake etter ferien.. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg tenkte på sånne du kunne stille på hvor fort skulle gå....komme med anbefalinger her altså direkte link Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg tenkte på sånne du kunne stille på hvor fort skulle gå hvordan stille på? me viftestyring på selve vifta viss det er tilfelle ville jeg ikke anbefalt det er bare et styr når du skal styre viftene viss du ikke har få lakt ledningen ut av kabinette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå