Gromle Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ja i dag braker det løs. Norgespremiere på Land of the Dead. Noen som har sett den enda? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nope, men må vel se den en gang da Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Den har beklagligvis ikke premiere her i kongsberg i kveld.. men skal få sett den asap ser hvertfall lysende ut Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg skal se den garantert, likte de 3 andre filmene som av denne zombie "serien". Men jeg er uheldigvis på ferie, så jeg vet ikke om den lokale kinoen skal sende filmen eller så må jeg vente til jeg kommer hjem den 7.august Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Den skal tydeligvis ikke gå på hverken Hamar, illehammer eller Gjøvik Bare å vente tålmodig på at den kommer ut på DVD da Lenke til kommentar
viranth Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Gleder meg skikkelig til denne filmen, men er litt skeptisk til dette med at zombiene kan lære. I Dawn remaken så var jo zombiene allerede ganske uovervinnelige siden "alle" var en zombie, når de i tillegg kan lære virker det som de ikke kan stoppes. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Leste en artikel med et intervju med George A. Romero, om at hvis Land of the dead gikk bra så skulle film 5 komme raskt! Edit: Glemt å nevne at jeg leste det i gårsdagens VG. Endret 22. juli 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
viranth Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 sjekk på www.boxofficemojo.com å se hvordan den har gjort det, sist jeg så (kan ikke sjekke nå) så hadde den gjort det ganske bra. Vært fint om du kunne poste resultatet her også. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Gleder meg skikkelig til denne filmen, men er litt skeptisk til dette med at zombiene kan lære. I Dawn remaken så var jo zombiene allerede ganske uovervinnelige siden "alle" var en zombie, når de i tillegg kan lære virker det som de ikke kan stoppes. Zombiene kunne jo lære i Day of the Dead også.. Zombien Bub kunne jo barbere seg og bruke pistol.. Og den har premiere her i Tromsø Men Bukta-festival prioriteres, så må vente til søndag med å se den. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Zombiene kunne jo lære i Day of the Dead også.. Zombien Bub kunne jo barbere seg og bruke pistol.. Ikke akkurat at han trengte det da :!: Litt ekkelt når han huska på hvordan han skulle skyte. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Bub var jo kongezombie da Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det er ikke sikkert den skal gå i tønsberg heller Tror den er kul, men har en stygg førelse at den ikke kommer til å ha samme stemmningen som de gamle. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Har faktisk lest skriptet til den og for å være ærlig så likte jeg ikke det så mye, men tviler ikke på at Romero greier å lage en god film for oss fans av denne typen filmer. Savner et ordentlig RPG/Strategispill der man må overleve rett etter at viruset slår ut, hadde vært ordentlig fett med muligheter for kombinasjon av mange genre : Fps / Rpg / Strategi og base administrasjon. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Noen som har sett filmen enda da? Var det som forventet før du så den? Jeg skal se den så fort jeg kommer tilbake til Trondheim igjen. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Noen som har sett filmen enda da? Var det som forventet før du så den? Jeg skal se den så fort jeg kommer tilbake til Trondheim igjen. Googler du litt finner du sikkert noen spoilere hvis det er det du er ute etter. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Noen som har sett filmen enda da? Var det som forventet før du så den? Jeg skal se den så fort jeg kommer tilbake til Trondheim igjen. Googler du litt finner du sikkert noen spoilere hvis det er det du er ute etter. Hehe, kunne ha gjort det. Men Land of the dead er en film jeg helst vil se uten å ha lest om hva som skjer i filmen Men ellers takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå