Gå til innhold

Land of the Dead - Endelig her!

Gromle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg skikkelig til denne filmen, men er litt skeptisk til dette med at zombiene kan lære. I Dawn remaken så var jo zombiene allerede ganske uovervinnelige siden "alle" var en zombie, når de i tillegg kan lære virker det som de ikke kan stoppes.

Lenke til kommentar
Gleder meg skikkelig til denne filmen, men er litt skeptisk til dette med at zombiene kan lære. I Dawn remaken så var jo zombiene allerede ganske uovervinnelige siden "alle" var en zombie, når de i tillegg kan lære virker det som de ikke kan stoppes.

Zombiene kunne jo lære i Day of the Dead også.. Zombien Bub kunne jo barbere seg og bruke pistol..

Og den har premiere her i Tromsø :D Men Bukta-festival prioriteres, så må vente til søndag med å se den.

Lenke til kommentar

Har faktisk lest skriptet til den og for å være ærlig så likte jeg ikke det så mye, men tviler ikke på at Romero greier å lage en god film for oss fans av denne typen filmer.

Savner et ordentlig RPG/Strategispill der man må overleve rett etter at viruset slår ut, hadde vært ordentlig fett med muligheter for kombinasjon av mange genre : Fps / Rpg / Strategi og base administrasjon.

Lenke til kommentar
Noen som har sett filmen enda da? Var det som forventet før du så den? Jeg skal se den så fort jeg kommer tilbake til Trondheim igjen.

Googler du litt finner du sikkert noen spoilere hvis det er det du er ute etter.

Hehe, kunne ha gjort det. Men Land of the dead er en film jeg helst vil se uten å ha lest om hva som skjer i filmen ;) Men ellers takk for tipset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...