Daniel-san Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Starter maskinen min og denne kommer opp : Generic Host Process for Win32 services encountered a problem and needed to close Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Aner ikke, men du kan jo forsøke å lete via Google: http://www.google.com/search?hl=en&q=%22Ge...G=Google+Search Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Fikk samme problem selv, valgte å sende informasjon til microsoft hvor det kom opp en hotfix som fikset dette. Har prøvd å søke etter den, men finner den dessverre ikke nå! Prøv ihvertfall å send informasjonen til microsoft :-) Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 når jeg startet maskinen nå kom den ikke........rare greier. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 når jeg startet maskinen nå kom den ikke........rare greier. Så du om maskinen din kjørte noen automatiske winupdate greier før du skrudde av sist gang? Hvis ja så kanskje den la inn hotfixen da :-) Men hvis jeg husker rett så fikk jeg ikke feilmeldingen ved hver oppstart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå