Fl@meboy Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ja, da er det 2 dager til jeg skal aktivere MEN, det som er dumt er at maskinen ikke finner nettet mitt når jeg skal aktivere... Hva skal jeg gjøre? Det er ikke piratversjon Lenke til kommentar
BKB Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Hva skal du aktivere? Hvilken internet løsning bruker du? adsl, isdn, modem. Er det aktivering til Windows XP er det muligens en egen port aktiveringa kjører på, som ikke er åpna i router ved default. Edit: Kommer du deg ikke på det lokale nettverket? Litt mer informasjon så kommer nok tips og løsninger etterhvert. Endret 22. juli 2005 av BKB Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Har ADSL ja.... jeg kommer jo på nett det ser jo du nå Jeg kan ikke aktivere windows fordi den ikke finner nettet Lenke til kommentar
roac Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Ja, da er det 2 dager til jeg skal aktivere MEN, det som er dumt er at maskinen ikke finner nettet mitt når jeg skal aktivere... Hva skal jeg gjøre? Det er ikke piratversjon Ringe 80056615 i steden? Det fungerer helt fint det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå