Gå til innhold

Dagens tips for varme sommerdager/netter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

satt på hverandan mandag kveld(fra ca 15,30til19,30)

Å belja i mej 7-8 glass med vodka-peach. solbriller å solkrem....å der satt jeg glante på rompa til nabokjerringa som luka beddet tvers over der jeg satt...Ja det var herlig, men jeg er glad jeg sitter foran pc1 igjen..blir fort redd hvis jeg går for langt ut utenfor døra.

:smile:

Lenke til kommentar

du monterer bare noen vifter i en fryser til å blåse den kalde lufta ut, og så setter du fryseren på rommet. blir nok godt og kalt da, vist det blir for kalt så får du bare spille og bruke datamskinen mer slik at du kan varme fingrene ved utblåsningen.

enten det eller så kan du kjøpe ett minikjøleskap som du setter under pulten og har bena oppi.

burde jo finnes nok av kreative ting for å kjøle seg ned på.

jeg skal hvertfall på stranden i morgen, masse bra damer og masse sol, hvordan kan det bli bedre :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-31 17:26, aurstad skrev:

Lenge har jeg sittet å svettet foran pc'n. Ikke pga frustrasjoner, men fordi det er så fordømt VARMT ute! Nå har sommerværet kommet, så til de grader..

Kjøpte meg ei bordvifte på Expert, 299 kroner! Den dytter mye luft, er stillegående og gjør datahverdagen atskillelig bedre. Anbefales til alle svette datanerder!

Har akuratt den samma vifta!! Gennial vifte!! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-06 22:46, geokri skrev:

enig..........kom dere under vann! ingenting bedre!!

ellers så er jo verandaen, laptop og trådløsnett en drøm :smile:

Da er vi tilbake på skver vån.

Ingen data da!!! Jeg sitter om nettene, er ute om dagene.. liker å se på meg selv som en "non-geeky"-person nå om sommeren...

sunthrob2.gif

Floating down a river named emotion

Will I make it back to shore?

Or drift into the unknown

Further down the river

[ Denne Melding var redigert av: SofaKingLame på 2002-08-07 00:20 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Quote:

Den 2002-07-31 18:26, the_ruthless skrev:

Quote:

Den 2002-07-31 17:47, [sETE] skrev:

kom dere ut og nyt sommerværet mens dere kan!
:grin:

Du har tenkt å få oss alle drept? :razz:

Fatter det ikke helt, men PC'en min er ti-tyve grader kaldere nå enn om vinter'n... Men hadde vært genialt å modde bordvifte inn i kabinettet!

Vurderte STERKT en slik vifte dem bruker på gårdene.. i "fjoset".. ca 40x40 cm... 15 cm dyp.. 220 volt.. flytter _VANVITTIG_ med luft.. hehe.. en som blåser inn, og en som suger ut på hver side av kabinettet.. hehe.. hadde vært morro det. .trenger seperate strømkabler til begge to :smile: modda dem inn i svingdør i kabinettet.. men ble med tanken.. gidder ikke clocke lenger : )

Beret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...