aurstad Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Lenge har jeg sittet å svettet foran pc'n. Ikke pga frustrasjoner, men fordi det er så fordømt VARMT ute! Nå har sommerværet kommet, så til de grader.. Kjøpte meg ei bordvifte på Expert, 299 kroner! Den dytter mye luft, er stillegående og gjør datahverdagen atskillelig bedre. Anbefales til alle svette datanerder! Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Kan jo fortelle at jeg idag monterte takvifta som jeg har på rommet, i vinduet! Ikke det at den blåser så veldig mye, men det hjelper. Jeg bøyde bladene noen grader, slik at den kunne flytte mer luft, det gjør den også men vifta går nesten dobbelt så tregt. Den blåser mye mer hvis det er gjennomtrekk, men jeg har bare et vindu i rommet (sukk) Lenke til kommentar
sete Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Mitt råd er: kom dere ut og nyt sommerværet mens dere kan! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Quote: Den 2002-07-31 17:47, [sETE] skrev:kom dere ut og nyt sommerværet mens dere kan! Du har tenkt å få oss alle drept? :razz: Fatter det ikke helt, men PC'en min er ti-tyve grader kaldere nå enn om vinter'n... Men hadde vært genialt å modde bordvifte inn i kabinettet! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Quote: Den 2002-07-31 17:26, aurstad skrev:Lenge har jeg sittet å svettet foran pc'n. Ikke pga frustrasjoner, men fordi det er så fordømt VARMT ute! Nå har sommerværet kommet, så til de grader..Kjøpte meg ei bordvifte på Expert, 299 kroner! Den dytter mye luft, er stillegående og gjør datahverdagen atskillelig bedre. Anbefales til alle svette datanerder! takk for tipset, sånn vifte trenger eg :smile: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 OG hvis du kjøper den litt dyrere modellen Vifte XL til 399 på Expert, får du ei vifte som tar oppvasken din også!! Mere tid spart til data! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 En slik vifte hadde jeg faan meg trengt! :smile: Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Quote: Den 2002-07-31 17:47, [sETE] skrev:kom dere ut og nyt sommerværet mens dere kan! Helt ening, kom akkurat opp fra bryggene i byen! Skal love dere at det var godt med et par kalde halvlitere! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Hei aurstad! Har tenkt på det.. Men,blir nok ikkje no. Da eg skal utenlands snart.. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 jeg har tenkt mangen ganger på hvor hærlig det hadde måtte vært med en sånn vifte, men foran den viften en sånn luftfuktighest-maskin, som "spruter" opp masse bittebittesmåe vanndråper, som er så små at de fyker rett opp, og sette hele systemet slik at det spruter rett på den bare overkroppen/annsiktet der man sitter.. men.. er det noe lurt? å ha en sånn maskin i et rom fullt av data/sterio/tv og andre elektriske ømfintlig utstyr? Lenke til kommentar
Mr.PK Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 andjoha: du kan jo kjøpe en å finne det ut for oss du da :smile: Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Sitter her med vinduet åpent(seff) en GULV vifte som er 40cm i diameter på den ene siden av meg og en vanlig bord vifte på den andre siden :smile: ....det er 20c ute....tropenatt. Men kom dere ut om dagen da folkens... Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Mr.PK; det virket som en heller dårlig ide :smile: dessuten.. vindu oppe nå = masse stygge ekkle småe store dyr inn som gjør tilværelsen i denne stekeovnen enda værre :/ Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Quote: Den 2002-08-01 03:04, andjoha skrev:Mr.PK; det virket som en heller dårlig ide :smile:dessuten..vindu oppe nå = masse stygge ekkle småe store dyr inn som gjør tilværelsen i denne stekeovnen enda værre :/ U bet våknet her en dag med en brunnsengl i seng takker Gud for at det ikke er var en stor en. Synd at jeg derimot blit nødt og ha vinduene mine åpne ellers kommer rommet mitt sikkert opp i mot 40-50 grader og vel det er vramt. Dette er vel egentlig det beste med ElKjøp de har billige vifter. Har to fra de og de er jeg bare nødt og ha ellers er jeg død. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Gjør som meg sov omm dagen er atid saa vaaken på kveldstid blir tr0tt og doven i varmen :sad: Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Har laget mitt eget aircond. anlegg, orker ikke leve uten den i denne varmen...nå men dessverre så bråker den litt :-| Har en utluft temperatur på 19 grader når den går for bånn hyler, 30 grader i skyggen utenfor rommet mitt =) Lenke til kommentar
AnDis Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Hater varmt vær, får ikke spillt cs e.l får bare bluescreen pga varmen ;] Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Leiligheten min er i sjyggen nesten hele dagen så det er ikke trope varmt der ennå. I grunn ganske greit, men hadde nå tenkt å spandere et par kabinettvifter på bestevennen min i sommer, nå som den har 24/7 tjeneste :smile: Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Ligge på en båt, i rolige 15 knop, solen steiker, vinden kjøler ned delvis... går opp og ned... Dere aner ikke hva dere går glipp av. Jeg er datanerd JA, men har **** gjort opp for det med den båtturen! Så, ut på båttur!! NOW!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå