Gå til innhold

Dagens tips for varme sommerdager/netter!

Anbefalte innlegg

Lenge har jeg sittet å svettet foran pc'n. Ikke pga frustrasjoner, men fordi det er så fordømt VARMT ute! Nå har sommerværet kommet, så til de grader..

Kjøpte meg ei bordvifte på Expert, 299 kroner! Den dytter mye luft, er stillegående og gjør datahverdagen atskillelig bedre. Anbefales til alle svette datanerder!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo fortelle at jeg idag monterte takvifta som jeg har på rommet, i vinduet!

Ikke det at den blåser så veldig mye, men det hjelper.

Jeg bøyde bladene noen grader, slik at den kunne flytte mer luft, det gjør den også men vifta går nesten dobbelt så tregt.

Den blåser mye mer hvis det er gjennomtrekk, men jeg har bare et vindu i rommet (sukk)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-31 17:47, [sETE] skrev:

kom dere ut og nyt sommerværet mens dere kan!
:grin:

Du har tenkt å få oss alle drept? :razz:

Fatter det ikke helt, men PC'en min er ti-tyve grader kaldere nå enn om vinter'n... Men hadde vært genialt å modde bordvifte inn i kabinettet!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-31 17:26, aurstad skrev:

Lenge har jeg sittet å svettet foran pc'n. Ikke pga frustrasjoner, men fordi det er så fordømt VARMT ute! Nå har sommerværet kommet, så til de grader..

Kjøpte meg ei bordvifte på Expert, 299 kroner! Den dytter mye luft, er stillegående og gjør datahverdagen atskillelig bedre. Anbefales til alle svette datanerder!

takk for tipset, sånn vifte trenger eg :smile:

Lenke til kommentar

jeg har tenkt mangen ganger på hvor hærlig det hadde måtte vært med en sånn vifte, men foran den viften en sånn luftfuktighest-maskin, som "spruter" opp masse bittebittesmåe vanndråper, som er så små at de fyker rett opp, og sette hele systemet slik at det spruter rett på den bare overkroppen/annsiktet der man sitter.. men..

er det noe lurt? å ha en sånn maskin i et rom fullt av data/sterio/tv og andre elektriske ømfintlig utstyr?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-01 03:04, andjoha skrev:

Mr.PK; det virket som en heller dårlig ide :smile:

dessuten..

vindu oppe nå = masse stygge ekkle småe store dyr inn som gjør tilværelsen i denne stekeovnen enda værre :/

U bet våknet her en dag med en brunnsengl i seng takker Gud for at det ikke er var en stor en. Synd at jeg derimot blit nødt og ha vinduene mine åpne ellers kommer rommet mitt sikkert opp i mot 40-50 grader og vel det er vramt. Dette er vel egentlig det beste med ElKjøp de har billige vifter. Har to fra de og de er jeg bare nødt og ha ellers er jeg død.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...