miCro Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Stemmer, men en skal jo gjerne også skrive det en del ganger i diverse forum.Kommer kansje en fornuftig forkortelse på det. Gosh golly, tre bokstaver ekstra hver gang man skal skrive Windows Vista (i forhold til Windows XP) ... the horror! Endret 24. juli 2005 av miCro Lenke til kommentar
roac Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Nei dette var et latterlig navn. Altfor tungvint å uttale. Fem bokstaver blir i det meste laget (til Windows). Nok et lite gjennomtenkt utsagn. Det er det samme i dag: Windows [Ekspe], mot Windows [Vista]. Noen forskjell i lengden på det som uttales? Neppe. Stemmer, men en skal jo gjerne også skrive det en del ganger i diverse forum. Kommer kansje en fornuftig forkortelse på det. Ang skriving så ønsker jeg det faktisk også velkommen. I en løpende tekst skiller Vista seg mindre ut enn XP, og jeg tror det kommer til å bli bedre å lese (men jeg er ikke sikker). Og når alt kommer til alt, det er uansett vesentlig kortere å skrive "Microsoft Windows Vista" enn både "Microsoft Windwos Server 2003" og enda tidligere "Microsoft Windows 2000 Professional". Hvis det er et produkt fra Microsoft man skal kritisere for lengden på navnet så må det være "Microsoft System Center Data Protection Manager 2006", puh! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Eller "Windows XP Professional x86 Edition". Det er jo også lengre enn "Windows Vista". Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Windows Vista BetaBeta 1, targeted at developers and IT professionals, will be available by August 3rd 2005. http://www.microsoft.com/windowsvista/default.mspx Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Stemmer, men en skal jo gjerne også skrive det en del ganger i diverse forum.Kommer kansje en fornuftig forkortelse på det. Gosh golly, tre bokstaver ekstra hver gang man skal skrive Windows Vista (i forhold til Windows XP) ... the horror! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå