maltake Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Hva er feil her? SQL-spørring: # phpMyAdmin MySQL-Dump # version 2.3.1-rc1 # http://www.phpmyadmin.net/ (download page) # # servidor: localhost # Tiempo de generación: 08-05-2005 a las 20:26:29 # Versión del servidor: 4.01.10 # Versión de PHP: 5.0.3 # Base de datos : `nuke` # -------------------------------------------------------- # # Estructura de tabla para la tabla `nuke_authors` # CREATE TABLE nuke_authors( aid varchar( 25 ) NOT NULL default '', name varchar( 50 ) default NULL , url varchar( 255 ) NOT NULL default '', email varchar( 255 ) NOT NULL default '', pwd varchar( 40 ) default NULL , counter int( 11 ) NOT NULL default '0', radminsuper tinyint( 1 ) NOT NULL default '1', admlanguage varchar( 30 ) NOT NULL default '', PRIMARY KEY ( aid ) , KEY aid( aid ) ) ENGINE = MYISAM MySQL sa: #1142 - CREATE command denied to user: '[email protected]' for table 'nuke_authors' kan noen fortelle emg det plz Endret 22. juli 2005 av maltake Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Har du logget inn? Jeg kan ikke se at du identifiserer deg selv. Kopier inn linjene med mysq_connect osv. Det kan og være at du har feil passord eller brukernavn. Denne er også vilt feilpostet. Enig? Lenke til kommentar
maltake Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 jeg fant ut av det problemet der takk alikevell, og ja, det var litt vell feilpostet men kanskje du kan hjelpe meg med det her $dbhost = "mydb2.surf-town.net "; $dbuname = "larsE_nuke"; $dbpass = "********"; $dbname = "larsE_admin"; $prefix = "nuke"; <--- vet ikke hva jeg skal skrive der $user_prefix = "nuke";<--- vet ikke hva jeg skal skrive der $dbtype = "MySQL";<--- vet ikke hva jeg skal skrive der $sitekey = "S·kQSd5%[email protected]+W9"; <--- vet ikke hva jeg skal skrive der $gfx_chk = 0;<--- vet ikke hva jeg skal skrive der $subscription_url = "";<--- vet ikke hva jeg skal skrive der $admin_file = "admin";<--- vet ikke hva jeg skal skrive der $advanced_editor = 0;<--- vet ikke hva jeg skal skrive der Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 takk alikevell, og ja, det var litt vell feilpostet Og da r-a-p-p-o-r-t-e-r-e-r vi slik at moderator kan gjøre jobben sin Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det er gjort for 2.5 timer siden. $sitekey virker litt _for_ dynamisk til at vi kan hjelpe deg med dette. Jeg har ikke vært borte i phpnuke, men jeg går ut ifra at dette er en nøkkel som skal brukes til aut. Men du virker veldig usikker på hele greiene, så jeg foreslår at du setter deg inn i phpnuke - snuser litt på forumet deres, leser litt README/INSTALL/manual-filer. Dette kan spare deg for mange, kjipe feil i installasjonen og driften. Lykke til! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Virker som denne er noe feilpostet (og stenges derfor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg