co2 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Har blitt så "in" med sukkerfrie produkter nå. Men er det bare meg som finner alle sammen ubehagelige? Sun saft, brus å slikt gir en bitter smak som etter en liten stund gir dårlig hals. Er det bare meg som får slikt eller? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg får det iallefall ikke Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg får det iallefall ikke Second that. Får du vondt i halsen av sukkerfrie produkter, går du over til produkter som inneholder sukker. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Merker ikke noe forskjell annet enn at sukkerfritt stasj smaker dritt. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Sukkerfri saft smaker død og fordervelse, de aller fleste lightbruser smaker tilsvarende, men har akkurat nå begynt å like Cola Light Lemon og Light Lime. I hvert fall litt, slik at jeg kan kutte ned på sukkerinntaket. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Brus uten sukker som smaker godt... Solo Pluss. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg har i flere år hatt et veldig høyt inntak av cola, og skydd light-brus som pesten. Ofte et par liter dagen, mer i helgene. For et par måneder siden kjøpte jeg med en firepakning cola light ved feil (ikke spør meg hvordan i helvete jeg greide det, dritten er jo sølvfarga). Drakk opp cola lighten, og syntes ikke den var så gal. Noen måneder etter drikker jeg bare cola light, og synes den er bedre enn vanlig cola. (LOL JEG STØTTR FÅRTSATT CAPPITALIZMENN DAH) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det finnes forskjellige kunstige søtningstoffer, som f.eks. asparatam og cyklamat. Forsøk å finne et produkt som innholder det ene eller det andre, og se om det kan være noe av dette du reagerer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå