DementedAlbino Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Er der noe sted som ikke er så dyrt hvor en kan kjøpe ringetoner, spill osv? Gjerne fint om en kan høre ringetonene først. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hvis du har datamaskin, som de fleste har, er det bare og føre over gratis Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Hvis du har datamaskin, som de fleste har, er det bare og føre over gratis Men da må jeg først kjøpe blåtann adapter + at jeg må finne et sted å laste ned ringetonene. De fleste filer jeg har funnet med ringetoner osv e stort sett bare elendig kvalitet og høres ut deretter. Endret 22. juli 2005 av svortevik Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Nå synes ikke jeg at 20 kr pr ringetoner er ett billig alternativ. Finnes der ikke sider jeg kan laste ned slike ting til pcen gratis, for så å overføre dem selv? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Men da må jeg først kjøpe blåtann adapter + at jeg må finne et sted å laste ned ringetonene. De fleste filer jeg har funnet med ringetoner osv e stort sett bare elendig kvalitet og høres ut deretter. Det er vel verdt investeringen. Ikke pga ringetoner først og fremst, men du kan bruke den til f eks synkroniserting, filoverføring (om du ikke har minnekort + kortleser). Du får en for 200 kroner på komplett. Å kjøpe ringetoner blir fort dyrere i lengden. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Men da må jeg først kjøpe blåtann adapter + at jeg må finne et sted å laste ned ringetonene. De fleste filer jeg har funnet med ringetoner osv e stort sett bare elendig kvalitet og høres ut deretter. Det er vel verdt investeringen. Ikke pga ringetoner først og fremst, men du kan bruke den til f eks synkroniserting, filoverføring (om du ikke har minnekort + kortleser). Du får en for 200 kroner på komplett. Å kjøpe ringetoner blir fort dyrere i lengden. Ja, jeg har kjøpt blåtann adapter nå, så det er ikke noe problem lengre. Men trenger likevel et sted å finne ringetonene Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 I fildelingsprogrammer som DC++ kan du finne arkiver med haugevis av polyfoniske toner. Hvis du skal bruke MP3 kan du jo klippe og konvertere dem selv, hvis du har sangen. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Selv har jeg klippet meg et par ringetoner. Det er enkelt, tar max 5 minutter og er gratis. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Veldig mye gratis på wap. wap.freetones.com elns Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Mange nye telefoner kan bruke mp3/wav som ringetone. Finn fram til favorittlåta di, klipp den ned til ønsket lengde og overfør den til telefonen. Vips har du en gratis og bra ringetone. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Vet ikke hva slags type mobil du har men de fleste mobiler idag spiller midi filer, og det kan du få tak i overalt. Amr filer begynner oxo å bli standard, det kan du omgjøre fra mp3. Mp3 i seg selv kan du sikkert nedlaste selv. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Midi vil jeg helst ungå. Har nå begynt å redigere noen mp3 filer så jeg får ønsket avsnitt ut fra sangen, men skulle gjerne hatt et bra program til dette. Hvordan kan jeg gjøre om fra mp3 til amr? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 vet ikke hvilken mobil du har, men med siemens kommer det med program som gjør det. Finns helt sikkert mange andre progs, regner med at det holder å google litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå