Gå til innhold

Hva er billigste stedet for ringetoner osv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har datamaskin, som de fleste har, er det bare og føre over gratis :)

Men da må jeg først kjøpe blåtann adapter + at jeg må finne et sted å laste ned ringetonene. De fleste filer jeg har funnet med ringetoner osv e stort sett bare elendig kvalitet og høres ut deretter.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar
Men da må jeg først kjøpe blåtann adapter + at jeg må finne et sted å laste ned ringetonene. De fleste filer jeg har funnet med ringetoner osv e stort sett bare elendig kvalitet og høres ut deretter.

Det er vel verdt investeringen. Ikke pga ringetoner først og fremst, men du kan bruke den til f eks synkroniserting, filoverføring (om du ikke har minnekort + kortleser). Du får en for 200 kroner på komplett. Å kjøpe ringetoner blir fort dyrere i lengden.

Lenke til kommentar
Men da må jeg først kjøpe blåtann adapter + at jeg må finne et sted å laste ned ringetonene. De fleste filer jeg har funnet med ringetoner osv e stort sett bare elendig kvalitet og høres ut deretter.

Det er vel verdt investeringen. Ikke pga ringetoner først og fremst, men du kan bruke den til f eks synkroniserting, filoverføring (om du ikke har minnekort + kortleser). Du får en for 200 kroner på komplett. Å kjøpe ringetoner blir fort dyrere i lengden.

Ja, jeg har kjøpt blåtann adapter nå, så det er ikke noe problem lengre.

 

Men trenger likevel et sted å finne ringetonene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...