Gå til innhold

Klokking av X800 VIVO til XT(ikke XTPE)

Siomir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn jeg forstod det så var det sånn dessverre:( men sjekk denne siden, jeg klokket mitt tilbake fra XT PE her om dagen og da lasta jeg bare nedbios fra nettet det funka det vettu....bare du har den så skal vel det gå greit regner jeg med.

sjekke HER for Biosen!!

Lykke til, jeg har bare brukt den en gang den backupen, og det var når jeg uheldighvis reboota maskina etter at jeg hadde kjørt empty.bin(tømmer biosen for spor av klokking...og selve biosen blir slettet) men med et pci kort klarte jeg å legge in biosen igjen:)

Lenke til kommentar

:w00t:

Med tungen rett i munnen og nervene på høykant,så tok jeg å flashet i første omgang for å evt. åpne de siste 4 pipelines.

Flashet med en x800 pro 16 p-bios.........og det fungerte strålende!!!

Skal ta noen tester for å sjekke evt. hvor stor boost det ble av denne flashingen.

Igjen,en stor takk til de som kunne bidra med tips og info.

Mvh

Edit: Det var ikke meningen å "ta" over tråden til deg Sk8on.

Edit2: Fikk rundt 5050 i 3D-Mark05,kjørte bare ett par ganger.

Kjørte da alt på "stock"-hastighet,må si meg fornøyd med scoren når man ser på hva jeg har ellers av maskinvare.(se profil)

Endret av Paddington_V1A
Lenke til kommentar

Nei da, det gjør ingenting, jeg klarte å flashe kortet mitt helt rikti jeg....har gjort det flere ganger før, fra X800 PRO VIVO til XT PE, men kortet mitt ville ikke ha den hastigheten så jeg valgte XT isteden 500/500 det går strålende:)

du bør ta en artifact scan i ATI TOOL for sikkerhets skyld, hvis du ikke har den får du den her ATI Tool 0,24

Lykke til videre :thumbup:

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...