SacrefiZer Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hei Har en shuttle med varme problemer på en HDD så jeg skal ta den ut og så sette den i en ekstern boks, men lurer på om det er noen max grense på det..? Det er en seagate barracuda 400 gb 7200 rpm.. Vil den gå i et eksternt harddiskkabinett? Har dere tips til noen bra og så hadde det vært fint om dere kunne ha slengt inn enlink eller to Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nei, tviler på at det er noen grense. Bare husk at det er rikitg grensesnitt. Kjøper du deg hdd kabinett av nyere dato vil nok det meste funke. Komplett eller så er det noen ferske tester på hw.no også Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Kom over denne. Her står det: Tar harddisker opptil 250gb. Som jeg definerer det, så vil det si at den ikke tar 400GB'n min.. Men vet noen om denne gjør det? Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har i alle fall solgt _mange_ eMagic-kabinetter, med disker over 250GB, og har ikke fått noen klager på det som jeg vet om i hvertfall. Selv har jeg brukt 200GB og 250GB i eMagic uten problemer. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Har 4 stk selv. Det ene er det uten vifte, og med en 300gb disk i. Det blir varmt, men funker helt OK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå