robbin Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 halla! jeg lurte på om det er en nettside man kan finne ut om man er i familie med noe!?? eks: jeg hete robbin heia, jeg lurte på om jeg er i slekt med frank heia.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det er en grunn til at vi har slektsforskere. Internett kan gi deg mange svar, men dette tror jeg nok det vil få problemer med. Obs: Det kan jo hende at det ligger diverse slektstre ute på verdensveven. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Startsidens ressurside om Slektsforskning. Her er nok det meste du trenger av linker til slike steder. Lykke til med søkingen. Det er veldig interesant å drive med det underveis. Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 min bror fant slekt fra 1300-tallet ved å gå på et stoort bibliotek i oslo *briefe* Som han gjorde så anbefaler jeg å gå på slektsbibliotek hvis det er noe som heter det. Du kan også se om bestefar/oldefar osv hadde et annet navn for det er ikke sikkert at alle dine forfedre har heia som etternavn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå