Gå til innhold

Starte opp fritids/nettcafè - trenger tips!

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DDR bør jeg være selvskrevent.

word!

DDR er høydepunktet ved å dra på bowling i drammen :p På www.ddrnorway.no så kan dere jo se etter dansematter dere kan bruke med PS2 hvis en DDR-maskin blir for dyr.

Loeve har noen gode poeng, men dere kan jo søke om støtte hos kommunen?

Når det gjelder dataer så synes jeg det er riktig av de å starte med 3-4 dataer fordi folk flest har data hjemme og kommer kanskje ikke til å betale for å sitte på dataen på et litt mer sosialt sted. Men det finnes somregel ca et par i hver klasse som ikke har data/internett hjemme og de vil kanskje sette pris på å få brukt data litt. Hvis dere skal ha nye spill så blir det jo kanskje endel der som ikke har råd til å kjøpe disse spillene som bruker dataene :) Det var ihvertfall mine tanker da.

Lenke til kommentar

Det er en god del utlendinger her hvor jeg bor, så det sitter nok litt flere på datamaskinene av den grunnen. Slik fritidsklubben her gjør det så betaler man 20 kroner for å komme inn, så får man brukt alle fasilitetene gratis. Kiosken kommer naturligvis utenfor.

Og selv om mange har datamaskiner hjemme, så liker noen også å spille med venner. FPS-spill som Solder of Fortune 2, Unreal Tournament-serien og CS er gjengangere her.

Lenke til kommentar
Det er en god del utlendinger her hvor jeg bor, så det sitter nok litt flere på datamaskinene av den grunnen.

Da er det tydeligvis ikke nok utlendinger i byen min for her gikk nettcafe-en rett mot konkurs med en gang den åpnet :p Ingen som var der, eller kanskje noen få i beste fall.

Lenke til kommentar
Det med DDR må jo vurderes! Problemet er bare hvor vi skal begynne hen.. Kirka? Skolen?

ehh dere må nesten ha et sted å ha alt :p kanskje skolen? eller grende hus osv..

her jeg bor er det et "klubb hus" som liksom alt er på ...

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Du har den MYSTIFISTISKE "TAP" som sannsynligvis spolerer hele prosjektet ditt, da, Glisevask.

- Tid

- Alder

- Penger

Du tar deg vann over hodet ved å prioritere tyggisautomater og DDR-maskiner over leie og logistikk.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Tyggis automat, dere tenker som nerder.

hvem er det som vil handle fra en tyggis kule automat ?

Ha en fin kiosk, noen kule ledere, som er ganske ungdommelig, og kanskje besøk av politi en gang i uka ellerno.

har en sånn "diskotek" her hjemme, liksom ingen går der, bare meg og vennene, så vi springer omkamp med polti ol. Drit morro.

Sånn kuler du slår på et grønt bord , billiard eler det. Det er et must.

Lenke til kommentar
Tyggis automat, dere tenker som nerder.

hvem er det som vil handle fra en tyggis kule automat ?

Ha en fin kiosk, noen kule ledere, som er ganske ungdommelig, og kanskje besøk av politi en gang i uka ellerno.

har en sånn "diskotek" her hjemme, liksom ingen går der, bare meg og vennene, så vi springer omkamp med polti ol. Drit morro.

Sånn kuler du slår på et grønt bord , billiard eler det. Det er et must.

hehe, tenker som nerder ja...

når man løper sammen med politi og kaller billjard så mye som "sSånn kuler du slår på et grønt bord"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...