Arsenal_RULES Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg har da kjøpt meg en sikker dvd brenner ND-3520A! Alt fungerer fint, bortsett fra at jeg ikke kan brenne dvd'er/cd'er eller noe som helst. Nero finner ikke brenneren?! Noen som kan hjelpe meg på vei?! Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Du må ha en nyere nero version. Lenke til kommentar
roac Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg har da kjøpt meg en sikker dvd brenner ND-3520A! Alt fungerer fint, bortsett fra at jeg ikke kan brenne dvd'er/cd'er eller noe som helst. Nero finner ikke brenneren?! Noen som kan hjelpe meg på vei?! Av en eller annen grunn står den ikke på listen over støttede enheter (til Nero). ND-3530A står der, men den ble først støttet i versjonene 6.3.1.27c og 6.6.0.3, så mitt naturlige spørsmål til deg er: Hvilken varsjon av Nero har du? Jeg vet om noen som bruker samme brenner med Nero, så det er nok en forglemmelse at den ikke står i listen over støttede enheter. Lenke til kommentar
Magic Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 som sagt tidligere, du trenger en nyere versjon av nero. Har ND3520 selv, og den fungerer utmerket med Nero, men du må ha en såpass ny versjon av Nero, for at det skal gå med den brenneren Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Takker, skal finne meg en nyere version av Nero da:) Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 JIPPI , det funket ! TUSEN TAKK!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå