Shoo Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg har nå fått Dell1905FP'en som er en fantastisk skjerm må jeg si! Anyways... Hvordan får man til å displaye både LCD og TV samtidig? Altså, når jeg skifter over til TV-modus, blir LCD'en blank/svart og bare bilde på TV'en vises... Hvordan får jeg bilde både på LCD'en _og_ TV'en samtidig da? Hva må jeg gjøre? Er en komplett n00bie på det her... desverre. Ta-takker for hjelpen på forhånd. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Det er ikke mulig på mine i hvert fall. Det er mulig på CRT og TV, fordi det er samme frekvens. Men ingen av LCD'ene mine vil samtidig som det er TV ut. EDIT: Dette har forøvrig sikkert mye å gjøre med skjermkortet. Mulig nyere skjermkort enn mitt 9800 Radeon kan, det vet jeg ikke. Endret 22. juli 2005 av guardianpegasus Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Hmm... Javel. Takker for svar uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå