snesoey Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Har kortsluttet en vifte utgang på HK (TH7-Raid). Kan jeg da koble to eller flere vifter på en og samme utgang? Eller risikerer jeg noe da? Lenke til kommentar
dale Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 stakkars hovedkort, kobl alltid vifter til molex gutt. kjøp en "remse" sukkerbiter på jernia og litt tape. rød= 5 volt gul= 12 volt. sort= jord sort= jord du har 2 ledninger, kobler du en til rød og en til gul får du 5 7 volt.. kobler du svart og rød får du 5.. Svart og gul gir deg 10. Drit i de stakkrs kontaktene på hovedkortet. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Jøss! Dette var jeg faktisk ikke klar over! Takker og bukker! Nå kan jeg endelig montere de to (tre til sammen) viftene som bare har lagt og samlet støv (trenger fort 3 vifter i denne varmen). Lenke til kommentar
Taad Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 du har 2 ledninger, kobler du en til rød og en til gul får du 5 7 volt.. kobler du svart og rød får du 5.. Svart og gul gir deg 10. -------------------------------------------------- Må bare bryte inn.... sa du at rød og gul var 5,7v?? å gul + svart gir 12v ikke 10 Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Gul+sort: 12volt gul+rød: 7volt (12-5) rød+sort: 5volt bare så vi alle er enige :smile: Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Dobbelsjekket hos Microplex før jeg gjorde noe som helst. Der fant jeg DENNE innformasjonen. 3 vifter i kabinettet durer nå som aldri før :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå