Gå til innhold

huff! 52c system temp.

Anbefalte innlegg

uff i dag er det 30c her og inni pcen min var det 52c

cpu var 68 og hd(Ibm) var 48c skjermkort var 63c....

dette er nok ikke bra nei....

men ingen klikk eller noe så eg bryr meg egentlig ikkje.

har ett Aopen hq08 kabinett og lurer på hvordan jeg skal få ned tempen!

er jo ingen spesielle plasser og plassere vifter..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke tar feil, er det ingen ekstra plasser for vifter i dette kabinettet, psu-vifta må gjøre jobben alene...her må det nok moddes litt, fram med dremel og boremaskin!

Bare med ei ekstra nederst i front som suger inn vil det nok bli et hav av forskjell...men det er ikke veldig dyrt for nytt kabinett heller da...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-31 16:54, msh skrev:

Kjøp Chieftec kabinett.Skal love deg at du får bedre kjøling,minst 20graders fall blir det i fertfall,hvis du bruker 3 vifter.

Ja, nå fikk jeg dagens latterkick :grin: Kan du garantere 20 graders fall eller?

Før jeg gikk over til et Chieftec kabinett, så hadde jeg Aopens sitt HQ08. Og jeg hadde overhodet ingen varmeproblemer med det. Skal være enig med at det er dårlig med viftemuligheter, men det finns løsninger. Monterer en vifte i forkant, en Enermax strømforsyning på topp (Whisper Serie) og harddiskene overfor den, så bør det kunne løse litt. Og husker jeg ikke helt feil, så er det mulig å montere 2 vifter helt på toppen (går vel på bekostning av harddiskplassen, men ...).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...