Liquidkey Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Alt er organisert med itunes. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 INGEN trenger 160 gb. Ingen trenger 20 gb for den del.. Hva med de som har mesteparten av musikken sin i .wav eller 320 kbs mp3? En sang på 4 min blir fort 10mb (320kbits mp3) og 45mb (.wav) Jeg bruker forsåvidt iTunes for å ha en oversikt over mitt musikkbibliotek. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 1 rotete mappe, som MediaMonkey tar seg av. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) All musikk er samlet i egen mappe med undermapper for artister og album. Eks. D:\Musikk\ACDC\Back In Black. Samlealbum, som filmmusikk har jeg i egen mappe. Bruker MediaMonkey p.g.a. filstøtte. Funker greit. Har 14,8 GB med musikk, fordelt på 2446 filer. Endret 18. oktober 2007 av computerwelt Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Metall : undermapper : thrash, black, death, drone, doom, heavy, Avant garde, Prog, resten Musikk: Undermapper: Rock, electronica, Hip Hop, Blues, Jazz, Klassisk, OST,Avant Garde, Resten og egene undermappe for band , og mapper for album under der igjenn. Funker fint . er man usikker på sjanger, eller har lite av en sjanger, så slenger man det bare inn i rest mappa Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har en mappe med album som jeg enten har rippet eller lastet ned i sin helhet, og en mappe med sanger som er lastet ned enkeltvis. Alle 70GB er selvfølgelig tagget <3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har alt i musikk, så har alle bandene egne mapper med undermapper (lès album). enkelt og greit, dog jeg må sortere alt over 2 hard disker siden Musikk disken begynner å ta litt vel mye plass. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har alt i musikk, så har alle bandene egne mapper med undermapper (lès album).enkelt og greit, dog jeg må sortere alt over 2 hard disker siden Musikk disken begynner å ta litt vel mye plass. Altså, 2 harddisker er vel å ta litt i? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har alt i musikk, så har alle bandene egne mapper med undermapper (lès album).enkelt og greit, dog jeg må sortere alt over 2 hard disker siden Musikk disken begynner å ta litt vel mye plass. Altså, 2 harddisker er vel å ta litt i? Hvorfor det? hardiskene er ikke så store at det gjør noe, de er vel på en 40gb hver, noe som ikker er så alldeles mye med tanke på at mange av filene har høy kvalitet og tar dermed en del plass. Bruker som regel ikke dataen til mer enn musikk og internett uansett. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hele musikkbibloteket mitt er ukomprimerte .wav-filer som er organisert av iTunes. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har alt i musikk, så har alle bandene egne mapper med undermapper (lès album).enkelt og greit, dog jeg må sortere alt over 2 hard disker siden Musikk disken begynner å ta litt vel mye plass. Altså, 2 harddisker er vel å ta litt i? Hvorfor det? hardiskene er ikke så store at det gjør noe, de er vel på en 40gb hver, noe som ikker er så alldeles mye med tanke på at mange av filene har høy kvalitet og tar dermed en del plass. Bruker som regel ikke dataen til mer enn musikk og internett uansett. Ok, tenkte meg at Harddiskene var litt større en 40gb hver. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 for å si det slik, hadde jeg hatt 100gb harddisker hadde jeg hatt mer enn nok. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Filmer: Lokal Disk D - Filmer - Noen ligger løst, andre i mapper Musikk: Lokal Disk D - Musikk - 2-3 album i egne mapper, resten ligger løst inn i musikk mappa, sortert etter første bokstaven Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Bare lager en mappe som heter Musikk og sorterer etter album. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Musikk Musikktype (Rock, Pop, Techno osv osv) Artist Sanger Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg bruker iTunes, så alt ligger i mapper sortert etter artist. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) F:\Musikk\#-B\<Album Artist>\<Year> - <Album>\<Track#> - <Title> Blir i praksis #-B\Bent\2004 - Ariels\1 - Comin' Back Hovedmappene blir organisert slik: #-B C-D E-H I-L M-P Q-T U-Å Sorteres ved hjelp av det gudommelige programmet MediaMonkey. Endret 22. oktober 2007 av cun Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Musikk >Sjanger >Artist >Årstall >Utgivelser >*.mp3 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 All musikk er samlet i egen mappe med undermapper for artister og album. Eks. D:\Musikk\ACDC\Back In Black. Samlealbum, som filmmusikk har jeg i egen mappe. Second that. Hadde en opprydning på harddisken før sommern, som tok et par måneder. Så meg lei på at alt lå slengt, så jeg tømte iTunes, og organiserte alt på nytt, før jeg la det inn igjen. En satans stor jobb Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Sortert etter Artist -> Album her og, ja. Stor forbokstav i alle ord, som mange har sagt her, for det er så fint og oversiktlig. Vi liker å ha system i ting, jah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå