Chrst Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 god kveld! når jeg bruker PC'n til heavy oppgaver kommer CPU temperaturen min opp i rundt 80grader. det er en intel pentium 2,8 ikke overklokka,CPU vifta funker fett,mett med kjølepasta og slekk,menne,BIOS er satt på og gi CPU'n for mye strøm... Det er såpass høyt at jeg ser ikke hvor mange volt,det er bare masse rare tegn,men det står i rødt,dvs,farlig,ustabilt.. etc,etc.. vel,jeg lurte på om noen hadde(eller vet om) ett program som gjør at jeg kan sette ned voltagen på CPU'n? På forhånd mange takk xD Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Har du hatt det over lang tid? Mett med kjølepaste.. pass på ikke å ha for mye. vel,jeg lurte på om noen hadde(eller vet om) ett program som gjør at jeg kan sette ned voltagen på CPU'n? BIOS. Still in vCore eller load default settings. Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 nesten allt i BIOS'n er locka,tom Vcore,har prøvd load default settings,tom resette brikka,ingenting funker Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Vet ikke om dette blir riktig, men går det ann med CPU-Z? -Dj Ovin- Lenke til kommentar
linthoo Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 har du hatt problemer med pcen, eller går den fint ? Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) fant ett program hvor jeg kan stille in volten på Vcoren,atm er den på 1.6000 hvor langt ned bør jeg sette den? Endret 21. juli 2005 av Chrst Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 så lavt du klarer, kjør noen min med prime mellom hver gang du senker volten, det bør gå fint ned til 1.4 (jeg vet ikke hva som er standard) Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 hva menes med prime? Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 hva menes med prime? Prime er ett program du kan bruke for å sjekke att systemet ditt er stabilt, prime skal kjøres i mange timer. Prime belaster maskinen din til max Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Vet ikke om dette blir riktig, men går det ann med CPU-Z? -Dj Ovin- Nei, du bruker bare CPU-Z for å sjekke tind dvs clockehastigheter og denslags Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Vet ikke om dette blir riktig, men går det ann med CPU-Z? -Dj Ovin- Nei, du bruker bare CPU-Z for å sjekke tind dvs clockehastigheter og denslags Å.. oki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå