Kakofoni Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg har et bilde jeg skal sette litt tekst på. Jeg har fontene, men paint duger ikke, bildet blir helt svakt. Derfor trenger jeg et program som kan legge på tekst (næh...) og lagre i bra bildekvalitet. Hjelp meg. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Gimp er freeware. Google litt så finner du det nok skal du se. Lenke til kommentar
andm Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Gimp kan være litt vanskelig å sette seg inn i, men det er gratis og kraftig. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Hvorfor får jeg ikke frem fonter/farge? Hjelpfilen funker ikke EDIT: Hadde vært fint om noen kunne gjøre det for meg EDIT2: Fikk det til selv. Topicet har lenger ikke mål eller mening, stenges Endret 22. juli 2005 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Kan jo være andre som vil ha nytte av tråden, om de er i samme situasjon som deg. Tenkt på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå