Chrisss Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Luer på hvor jeg kan kjøpe bruke pc deler henn jeg gitt.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 hardware.no sitt brukt marked! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) bruke pc deler? brukte mener du? bruktmarkedet kanskje edit: søren! for sein, men jeg hadde link da Endret 21. juli 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Ja det veit jeg da..=) men noe andre steder liksom?; Lenke til kommentar
Skello Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 www.qxl.no www.gibud.no www.finn.no er dei eg kommer på i farten. Lenke til kommentar
galedali Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Er jo sikkert mange av forumets brukere som har noen deler å selge deg og da, tror nok mange som meg har masse deler liggende som ikke blir brukt lenger og er villig til å selge for en rimelig penge. Sett opp en liste i en ønskes kjøpt annonse så tror jeg nok at du får masse tilbud.:-) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Er jo sikkert mange av forumets brukere som har noen deler å selge deg og da, tror nok mange som meg har masse deler liggende som ikke blir brukt lenger og er villig til å selge for en rimelig penge. Sett opp en liste i en ønskes kjøpt annonse så tror jeg nok at du får masse tilbud.:-) I bruktmarkedet, ikke forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå