KonTrax Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Noen her som har Amitech stasjonær pc eller laptop? Hva er deres erfaringer med den? Hatt problemer? Noen som har Amitech notepad laptop? Hatt problemer? Jeg har hatt VELDIG MYE problemer med min Amitech Notepad Laptop, derfor jeg spør. Dette er NOEN av problemene : - Løs skjærm - Knapper lager merker i skjærm - Hurtigknapp-lås ødelagt (fin før jeg sente på fix, de ødela!) - Knapper detter lett av - Der du stapper strømmledning inni blir løs (fixet, men løs igjen) - høyttaler sprengt - Bråker - Tåler LITE - Skjerm tåler ikke å lukkes opp eller ijen - Masse annet... Jeg sa til de i butikken at jeg skulle ha en pc som: - Var robust - Skulle brukes til skole (altså fraktes mye, skjerm må tåle å lukkes, strømm inntaket må tåle at jeg tar ut ledning og inn ledning og den må ikke bråke) - Skal brukes VELDIG MYE på skole, fritid og med jobbing. nesten 24/7 for å si det slik - Og mer (husker ikke mer akkuratt nå) INFO Jeg behandler laptopen veldig forsiktig, jeg er varsom og passer godt på. Så det er ingen skader kommet pga dårlig bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå