Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Den nye utgaven av ZoneAlarm, version 6 er nå tilgjennelig for nedlastning, du finner den her. Endret 21. juli 2005 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Den nye utgaven av ZoneAlarm, version 6 er nå tilgjennelig for nedlastning, du finner den her. kult losser den nå, men får ikke til den nye spyware tingen! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hadde du lagt til en smiley til i innlegget ditt så hadde nok "den nye spyware tingen" fungert plettfritt. Det blir spennende å se tester av den nye utgaven etter hvert. ZoneAlarm har jo allerede et veldig godt rykte, så alle solemerker peker vel mot nok et godt produkt fra Zone Labs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 kult losser den nå, men får ikke til den nye spyware tingen! Hos meg så funker det perfekt, antispyware saken som følger med er bra, hos meg så fant den en ting som Ad-ware, Microsoft AntiSpyWare, SpyBot ikke fant. Nemlig Kazaa 2.7.2 ett eller annet, den prossessen var aktiv! Og det som er rart, er at jeg har ikke hatt Kazaa på denne maskinen, så hvordan det har kommet dit er rart? Den fant det samme i SpyBot S&D 1.4, så det er mulig at dette programmet er infisert med adware i fra produsent, jeg hadde hentet programmet i fra produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Har litt problemer med zonealarm hjemme da jeg må skru det av for å kopiere i nettverk på tross av at jeg har satt thrusted zone til medium hvor de spesifiserer at "computers can see your computer and shre it`s resources". Håper dette fungerer bedre i utgaven 6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå